Merhaba Millet Ben Evime Döndüm

Haziran 13, 2019

Birazdan da misafirim geleceği için eşyalarımı yerleştirmeye çalışıyorum.

Gelirken sevgili Hatice 'nin filografi sergisini bile gezdim. Sev de geldi. Kısacık bir blogger buluşması oldu :)



Bi ton fotoğrafım ve anlatacak şeyim var. Yavaş yavaş anlatırım, ben anlatırken siz de bir ay tatil yaptım zannedersiniz artık :D

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Öncellikle hoş geldiniz ama sergiyle ilgili başka resimler var tam bir makale çıkabilir bende severim filiografiyi hatta bir tane de fenerbahçe logosu yaptırmıştım filiografiden teşekkürler saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. Ama sergiyle ilgili başka resimler var kısmını anlamadım. Vardır tabi, ben sergi resmi koymadım ki buluşma fotoğrafı koydum :)

      Sil
    2. aaa sergiyi gezdiniz mi :)

      Sil
    3. Üç eserden gözlerimi aldığı için gerisi bulanık :D

      Sil
  2. hoşgeldin güzel kadın 😘 eh bekliyoruz o zaman sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz, sergiyle ilgili bende resimleri bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sergi fotoğrafım yok tatil fotoğraflarım var. Pek yakında :)

      Sil
  4. Hoşgeldin, çok hoş olmuş buluşma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Gerçekten çok güzel denk düştü :)

      Sil
  5. hoşgeldiniz...imrendim..ne güzel bir buluşma olmuş...seneye 15 tatilde istanbula gelirsek buluşma ayarlasak mı katılabilenlerle ne dersiniz...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın, gelmeden ayarlama yapalım B :)

      Sil
  6. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim, takipteyim. Anlatacaklarınızı da merakla bekliyorum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hola hace tiempo que no se de ti espero que estes bien.
    Te escribo para comentarte que he escrito un libro de poemas por si lo deseas criticar

    muchas gracias
    Besos
    https://editorialcirculorojo.com/se-vende/

    YanıtlaSil
  8. Tatillerini detaylı anlatmanı seviyorum ben. Böylece unutmamış olursun. Ben bir hafta Karadeniz turu yapmıştım. Bloguma yazacağım demiştim ama sonra üşendiğimden kaldı. Şimdi keşke yazsaydım diyorum. O kadar güzel bir geziydi ki her anını hatırlamış olurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonradan dönüp bakmayı çok sevdiğim için yazıyorum Şule. Eskiden çok yer kaplamasın, gelenler sıkılmasın diye resimleri kolaj yapıp yazıyı da kısacık tutardım. Şimdi uzun uzun koyuyorum yazıları fotoğrafları :)

      Sil