Gezi Günlüğü 2

Haziran 17, 2019

Herkese merhaba.

Gezi günlüğüme başladım,  devamı gelemedi. İngiltere'den okul arkadaşım gelmişti döndüğüm gece. Onunla bol bol arkadaş buluşması yapıp, ayrı olduğumuz zamanlardaki kaçırdıklarımızı birbirine anlatarak hemen hiç susmadan geçirdik haftasonunu :)

İlk günü anlatırken akşam gittiğimiz Tapti (Tarti) sahilini anlatmamışım. Otele yarım saat mesafede olan bu sahili yakın diye seçtik. Tabi ilk tercih ettiğimiz yol patikalara dönüşünce geri döndüğümüzden bir saat sürdü gitmemiz :) O arada güzel bir restoran keşfettik gerçi, başka bir gün gitmek üzere aklımıza kaydettik.

Tarti'de denize girdik, yemek yedik. Çatal bıçaklar nasıl ama. Hepsi ayrı telden çalıyor :) Ama her şey pırıl pırıl ve lezzetliydi. İlk restorana oturduk. İsmini hiç hatırlamıyorum ama servisteki çocuk pek sempatikti. Türkçe yemekleri biliyordu bayağı.

İlk akşamımız böyle bitti.

Ertesi gün böceklerle savaştan yorgun düşen bizimkilere öğlene kadar uyuma izni verdim.

Öğleyin adanın kuzey batı ucuna gittik. (Yaklaşık 1,5 saat sürdü)

En ünlü yerlerden. Mithymna (Molivos) Çoğunluk orada kalmayı tercih ediyor. Gerçekten de çok güzeldi.

Bu sefer kalesine kapanmadan yetiştik.

Kaleden çıktığımızda acilen yemek yeri bulmamız gerekiyordu zira aç Can her an arıza çıkartabiliyor.

Aksi gibi gitmeyi düşündüğümüz İtalyan restoranı da iki saat sonra açılmıyor muymuş. Yol kenarındaki başka bir tanesine girdik hemen.

Manzaramız şöyleydi.

Yemek sonrası yerlerinden kıpırdamak istemeyen Can ve Bilgiç'i orada bırakıp biz Metos'la sokaklara daldık.

Molivos sokakları denizden tepedeki kaleye doğru uzanıyor,  yokuşlara tırmanırken burada otursam acaba yokuşlarla nasıl başa çıkardım diye düşünmedim değil :)

Tepedeki şu ağacın altı harika gözüküyordu, hem esintili hem gölge. Aşağıda yememiş olsaydık burayı tercih ederdik büyük ihtimal.

Oradan çıkınca hemen on dakika ötesindeki Petra'ya gidip sahiline oturduk.

Sahili Can pek sevmedi, kumlu ve dalgalı olduğundan çok bulanıktı. Ama girdiğimiz en sıcak deniz buydu. Biz Metos'la bayağı durduk suda.

Akşam gün batımı izleyeceğim diye tutturduğumdan güneş batana kadar orada kaldık :)

İşte ikinci günümüz de böyle geçti.

1. Hayalperest sen de bir yorum yazmıştın ama bakarken yok oldu ortadan. Nasıl bederdim bilmiyorum :(

Evet, hele açken huyu 180 derece dönen birileri ile dolaşırken çok zor oluyor :D

1. 😂
      Bende o yorumu iki kez yazmıştım. Ilkini yanlış yazdım diye silmiştim.
      Olsun. Okumuşsun sen. :)

2. burası Midilli adası mı,resimler harika gözüküyor,emeğinize sağlık..😊

1. Evet Midilli Adası Ertuğrul, teşekkürler :)

3. Canım Ege... Her karışı ayrı güzel..

4. İyi ki tutturmuşsunuz güneşin batışı da doğuşu da eşsiz :) Keyif dolu tatiller :)

1. Eve döndüm çoktan, keyifli bir tatil oldu :) Evet her gün doğumu ve gün batımı başka güzel oluyor sanki :)

5. İnsatadan da görüyorum harika geçiyor. Yer çok iyi bir seçim olmuş. Deniz çok güzel, manzaralar da o biçim. Sinekler her yerde yapacak bişey yok:) Tadını çıkarın.

1. Çıkarttık döndük Duo, ama anlatacaklarım sürer daha benim :)

6. O sokaklar falan ne güzelmiş 👍

7. Denizde gün batımı ayrı güzel görünüyor.