Geçen Hafta Pek Sosyaldim

Haziran 24, 2019


Haftanın sürprizi sevgili Sezer'den ( Klio'nun Şarkısı)  gelen mesaj oldu. Kadıköy'e geçiyormuş, müsaitsen buluşalım mı dedi. Ne iyi dedi :) Birlikte Moda keyfi yaptık. Sanki önceden buluşmuşuz da kaldığımız yerden devam ediyormuşuz gibiydi.

Bir çok blog arkadaşımızın da kulaklarını çınlattık. Bir gün koskacaman toplanabilsek ne güzel olur kim bilir :)


Bir de kitap hediye getirmiş bana. Hemen kütüphanemde yerini aldı. Üstelik okuma şenliği için daha önce okumadığım Türk kadın yazar kategorisi boş kalmıştı, cuk oturdu :)

Tekrar teşekkür Sezerciğim.


Cuma akşamı yine Moda'daydım. Bu sefer okul arkadaşlarımla buluştuk. Bakmayız az durduğumuza gelemeyen herkes de yanımızdaydılar sanki.


Pazar sabahı kahvaltı misafirlerim de mahalle arkadaşlarımdı. Mahallemizdeki parkın açılması sayesinde ben onlarla tanışarak odamda yapayalnız geçirdiğim yaz tatillerinden sıyrılmıştım. Erayinmandık biz. Zeyfi, Hanfi ve Ayşestiyan. Gerçi Ayşecik diyoruz artık ama Zeyfi ve Hanfi duruyor :D Başka Erayinman olan var mı aranızda?

Çok şükür ki arkadaş konusunda şanslı bir insanım. Hayattaki en büyük zenginliklerimden biri içimi sımsıcak yapan arkadaşlarım.

İyi ki varlar.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne hoş olmuş.
    Insan yalnız kalınca hüznü çoğalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor gerçekten de Hayalperest, ben şanslıyım bu konuda. Özellikle İstanbul'a taşındıktan sonra.

      Sil
  2. Gerçek arkadaşlar candır can.:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel dostluklar kurmuşsun Handan

    YanıtlaSil
  4. Keşke bir gün ben de buluşabilsem seninle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın Mimoza, bir gün buluşuruz elbet :)

      Sil
  5. Nihayet görüşebildiğimiz için ben de çok mutluyum. Kaldığımız yerden devam etmek deyimi tam oturmuş :) Umarım sohbetlerin devamı gelir, güzel gün için teşekkür ederim Handan.
    Kitap okuma şenliğinin bir maddesini doldurduğu için çok sevindim :)
    Kocaman öpücükler benden sana...

    YanıtlaSil
  6. Blog arkadaşı, okul arkadaşı, mahalle arkadaşı.. Ne güzel her ortamda arkadaş edinebilmişsin :-)

    YanıtlaSil
  7. harika imrendim çok şanslısın Handancım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına diyeyim, bol dost sohbetli günlerin olsun B :)

      Sil