Çok Ciddiyim Biri Beni Dövmüş

Haziran 25, 2019

Gece yatakta dönerken azap çektim. Her hareketim bir başka ağrı veriyor. Varlığından haberim olmadığım kaslarımı öğrendim.

Yaa ben kendi halimde yürüyüp gidiyordum, pilates neyime gerekiyordu.

Münasebetsiz kardeşim dedi ki "Abla zorlanmazsın 50 60 yaşındaki teyzeler var hep orada"

Ne varmış 50 yaşındaki teyzelerde diye çemkirdim hemen tabi.  Hem senin nerden teyzen oluyor onlar, ablan yaşındalar ablan...

İşte bu ruh haliyle kendimi pilateste bulmuşum hakim bey.

Allaha şükür bu sağlıklı deneyimin sonunda elli yaşındaki teyzeleri geçtim,  artık ancak doksanlık nineler gibi hareket edebilmekteyim. Neyse onlara da fazla laf atmiim şimdi bi bakmışım....


Osman Müftüoğlu'nun dediği gibi, evet insan hayatı uzuyor ama uzayan kısım yaşlılık kısmı anacım, kendinize iyi bakın.

Salata isteyen :D

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Ben de hiç denemedim plates

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle ortadan bodoslama dalınca sarstı biraz Sev :)

      Sil
  2. Sevgili Handan, öyle güzel ifade etmişsin ki,
    beni güldürdün, affet ne olur. Öyle keyifsizdim ki bugün, gülmem senin beni mutlu etmen demek. Ben spordan gençken hoşlanırdım ama altmış yaş ve sonrası ancak biraz hafif spor ve yürüyüş için uygun bence. Geçmiş olsun canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yüzümüzde bir gülümseme olsun diye yazmıştım, mutlu oldum işe yaradığına:)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. keşke bende gidebilsem.... salata alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yaz sıcağında salata çok iyi gidiyor Özlem :)

      Sil
  4. Ilk gün diye olabilir bu ağrılar.
    Tamam mı devam mı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın Hayalperest :) İki aydır aynı kilodayım, dövücem o kiloları böylece.

      Sil
  5. İlk zamanlar ağrır sadece çalışmayan kaslara yüklenildiği için. Ama zamanla aynı yerler alışıyor ve de gelişiyor. Bence devaaaam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle umuyorum Duo, her ne kadar oturup kalkamasam da bugün yine gideceğim bakalım :) İki aydır aynı kilodayım, şu kasları dürtmek lâzım azıcık :)

      Sil
  6. cansın :)) seviyorum seni güzel kadın :) salata da çok güzel görnüyor :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Platesi ben de bir türlü sevemedim.Çok geçmiş olsun yaaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kickbox u sevmiştim en çok Yurdagül, birşeyler öğrenirken spor yapmak daha keyifli sanki. Neyse şimdi kickboxa bulaşsam yerden kazırlar beni, önce kasları güçlendireyim biraz bari :)

      Sil
  8. :)))) hiç yapmadım ben de ancak kaldır kolları indir kolları idare ediyorum:))))
    Ne güzel dedin keşke o gençlik dilimi daha uzun olaydı ne güzel olurduuu.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle olsaydı Hatice :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  9. Off ya pilates yaptığım dönemde ki ağrılarımı hissettim seni okurken. Hoca iyidir o ağrılar hiç çalışmayan kasların çalışıyor demişti ve zamanla azalmıştı ama tamamen geçmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen geçeceğini sanmıyorum ben de Kadriye, öyle olsa sporcular hiç ağrı çekmezlerdi. Ama koltuktan ağlamadan kalkmayı başarırsam mutlu olacağım :D

      Sil
  10. Bir ara düzenli spor salonuna gidiyordum haftada 4-5 gün 5 yıl devam ettim ama ben aletlerle çalışıp, yüzüyordum. Kalabalıktan hoşlanmadığım için bu stüdyo derslerine hiç gitmedim ama spor hocaları sürekli öneriyorlar ve bir gün saati uyan bir tanesine girdim (pilateslerden birine) meğerse onlar seviye seviye oluyormuş ve ben bilmeden ileri seviyelerden birine girmişim. ne felaketti o anlatamam o güne kadar aletlerde çok başarılı olan ben perişan oldum, bazı hareketleri yapamadım, zor bela dersi bitirdim ve bu deneyim başlamadan bitti:)) Sonrasında çok ağrım sızım olmamıştı diye hatırlıyorum çünkü o sıra tüm kaslarımı çok çalıştırıyordum. Şimdilerde sadece yürüyorum ama ruh halim uygun olsa bacak ve kol çalışmak isterdim. Size kolay gelsin, biraz devam edince ağrılarınız geçecektir, umarım kısa sürede hallolur. Müftüoğlu'nun sözüne bayıldım çok doğru:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir müddet devam edersem ağrılarımın geçeceğini umud etmekteyim. Aslında pek benlik değil böyle sporlar ama doktorum eklemlerim için tavsiye etti. Bakalım nasıl olacak.

      Yürüyüş en sevdiğim spor :)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  11. Ooo pilates candır, kardiyo aşkım, yoga vazgeçilmezim:))Devam et bak çok mutlu olacaksın birkaç ay sonra, iyi ki diyeceksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle diyeceğimi düşünerek başladım, bakalım, umarım uzun süre devam ederim :)

      Sil
  12. Allah iyiliğinizi versin, güldürdünüz:) Ben de nihayet spora başlayabildim doğumdan sonra. Spor yapmanın uygun yaşı, uygun zamanı yok bence. Hepimize lazım :) Pes etmeyin, zamanla kolaylaşacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok haklısın Fidan, hepimize lâzım. İşte gençlikten itibaren alışık olmayınca bünyeye dokunuyor azıcık ama dur bakalım şu kilo vermemekte direnen metabolizmamı bu şekilde dövmeyi plânlıyorum :)

      Sil
  13. Ben yerim :) spor mpor yok, yemeyerek kilo vermeye çalışanlardanım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o şekilde bu kiloya kadar indim ama iki aydır ibre bir yukarı bir aşağı aynı kilolarda kaldı. Biraz dürteyim dedim Mimoza :)

      Sil
  14. Yürüyüşü düzenli yapabilecek seviyeye gelirsem pilates düşünebilirim. Benim için şimdilik hayal :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oğluşlarımla gidiyorum diye sürüklenmekteyim Şule, aksi halde yürüyüş neme yetmiyor :)

      Sil
  15. çok güldürdün beni alemsin ben de başlasam mı diye düşünüyorum ben karar verene kadar modası geçecek sanırım bu gidişle:)))salatan harika görünüyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla B , ben yandım herkes yansın :D Zaten tartıldım, yarım kilo almışım yine bu hafta. Açlık rejimine başladım yine. Bu kadar zor olmak zorunda mıydı bu :D

      Sil