Yönetmen Sineması Meydan Okuma 1. Hafta

Mayıs 15, 2019

Şimdi meydan okumayla ilgili iki sorunum var. Birincisi hiç film izleyesim gelmiyor günlerdir. İkincisi de ben internetten film bulmayı beceremiyorum :/

O yüzden iş D Smart, Netflix ve Apple TV de bulduklarımla sınırlı kalıyor. Ki sinir bozucu bir durum.

Neyse Netflix'e bakarken Coen Brothers'ın iki filmini gördüm.

Şöyle bir baktım da izleyip de sevdiğim iki tane filmleri varmış :

O Brother Where Are Thou. Harika müzikleri ve kahkahalar attıran konusuyla en sevdiğim.

Ve True Grit. Kıza hayran olmuştum izlerken :)

Bir de No Country For Old Man 'i izlemiştim.  Hiç hatırlamıyorum gerçi ama sevdiklerimdendi o da. (Tipik Handan konuyu hatırlamaz ama sevdiğini hatırlayıp sonra tekrar tekrar izler :)


Filmlere bakarken Big Lebowski'yi gördüm. Jeff Bridge çok sevdiğim aktörlerdendir ama bu filmini hiç izleyesim gelmemişti. Eh, madem meydan okuyorum,  izleyeyim o zaman dedim.

Hımmm.

İzlemesem de olurmuş.

En iyi filmlerinden birisi olarak geçiyor ama pöh, hiç benlik değilmiş. Sonunu zor getirdim.

Kimileri çol güldük falan diye yazmışlar, nesine güldüler anlamadım. İç sıkıcı olaylar karmaşasında bitse de gitsem modunda biraz hızlı geçtiğim yerleri olmuş olabilir.


İkinci film olarak bulduğum The Ballad of Buster Scruggs 2018 filmi. İçinde yanılmıyorsam 6 küçük hikâye var. Bu filmi çok sevdim. Hem görüntüler hem oyuncular çok güzeldi. İnsanı gülümseten,  hüzünlendiren, düşündüren öyküleri ile bir kere daha izlerim sanırım.

Evet bu yönetmenleri ilk haftaya yazarak ikinci haftanın filmlerini izlemeye geçebilirim artık.

Ama önce şu çok sevdiğim Nerdesin Be Birader filminin şarkısını ekleyeyim buraya.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. coenler fena diil yaa süfer de değiller amaa :) bridges çok ustaaa üstelik sempatik de diyil :) şu clooney filmi hıhım çok komiik :) baksanaa, nette bulamadığın filmi söyle bana, bulurum ki sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taika Waititi'nin filmlerini arıyorum Deep. Boy'u buldum ama izlerken kapandı falan. Altyazılı istiyorum, orjinal dilinde. Bulursan haber ver bana da :)

      Sil
    2. https://www.filmmodu.com/taika-waititi-filmleri

      thor
      aylak vampirler
      boy

      üçünü de kontrol ettim. açmışken ben de izleyim geceleri :)

      Sil
    3. https://720p-izle.com/sanatci/taika-waititi.html

      vahşiler firarda
      yeşil fener

      bunları da kontrol ettim. hepsi izleniyooo :)

      Sil
    4. Teşekkür ederim, bakayım ben de.

      Sil
  2. Bu yönetmenler bana hitap etmiyor pek ama Aramızda Casus Var'ı sevmiştim. Komik filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci filmi severek izledim Şule, ama ilk film ıyk, hiç bana göre değilmiş.

      Sil
  3. https://www.instagram.com/srpl973/

    heey bak şimdi gördüm dee, bir terazinin günlüğü, serpil iştee, onun bloguna gitmişsin deeee, bak instasını da yazdııım, ay çok çok tatlı oo, anlaşırsınız yaniii, o da çocuklu ve gezmeyi sevenlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten instagramdan tanışıyoruz Deep, bloglarımızdan haberimiz yokmuş :) Evet çok tatlı gerçekten de :)

      Sil