Cam Silme Aparatı

Mayıs 14, 2019


Pencerelerimi yapan kişiler cam silmemiş hiç belli ki. Bir taraf güzel açılıyor ama diğer tarafta devasa sabit cam var.

Benim eklemlerim nane, cama çıkmaya kalksam tutamazlar bile. Temizliğe gelen birisi vardı iki sene önce hastalandı. Artık çalışmıyor. Can 'ın işi düzenli olmadığından düzenli birisini alamıyorum. Zira gündüz uyuyup gece uçması gerekebiliyor.

Neyse,  uzun lâfın kısası camları silemiyorum.

Salonun camları balkonlara bakıyor bir tek, o kolay. Diğer odaları görmezden gelebiliyorum. Ama mutfak gözüme giriyor.

Pratik bir şey yok mu diye araştırdım. Aliexpress 'ten bunu bulduk. İki parça, birisini camın dışına yerleştirip diğerini içeriden üzerine getirince güçlü mıknatısıyla yapışıyor birbirine. İçeriden silerken dışarısı da silinmiş oluyor. Dış parçanın ipi var. Onu da bileğimize bağlıyoruz ki ola ki ayrılırlarsa birbirlerinden aşağı düşüp kimseyi yaralamasın.

Tabii ki elde silmenin pırıltısı yok. Kenarlarda birikintiler kalıyor. Ama en azından özellikle bu polenlerin ardından gelen çamurlaşmış camlar dışarıyı gösterir hale getiriyor.

Benim için yeterli.

Cam temizlemek için yaşamıyorum şu hayatta sonuçta :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Cam silmek dert neyse ki bizimkiler boyum kadar bir yere cikmam gerekmiyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de Yalova'daki evimin camları öyleydi, ne rahattı Derya. İzmir'de tek katlıydı ev zaten. Gerçi öyle çok camı vardı ki sil sil bitmezdi. Ama burası, silmeyin beni diye yapılmış sanki.

      Sil
  2. Dışarıdan çerçeve silmesem de olur her zaman diye düşünüyorum Müfred, yaş ilerledikçe olmazsa olmaz dediğim şeyleri azaltıyorum sanırım, aksi halde temizlik yapmaktan başka şeye vaktim kalmayacak :)

    YanıtlaSil
  3. bunun linkini atıcaktın bana handancım :)

    YanıtlaSil