Bizim Handan'ın Ben Nerde Yanlış Yaptım Halleri

Mayıs 22, 2019

Küçükken oyuncaklarını toplattım hep.  Tek kutu oyuncak çıkardı, o toplanmadan yenisi alınmazdı. Ola ki toplamazlar da ben toplarsam kutuyu tepeye kaldırdığımdan oynayamazlardı onunla bir müddet. Toplamadıkları çok olmazdı zaten.

Okula giderken önlüklerini kapının arkasına asarlardı. Odalarındaki her şey onların kolay kullanması için ayarlanmıştı. Boylarına göre askı takmıştım.

Yataklarını yapmaya ilkokulda başladılar.

Mutfakta birşeyler yapmak istediklerinde işim başımdan aşkın bile olsa izin verdim.  Kendi ayakları üzerinde dursunlar, kimseye muhtaç olmasınlar diye uğraştım.

Yere atılmış paltoları, kaldırılmamış ayakkabıları ben kaldırmadım, onları çağırıp söyledim ki bilsinler öğrensinler.

Nerdeeee.

Olay uzaktan kumandalı çocuğa dönüştü.

Anne söylemediyse yapmaya gerek yok.

-Oğlum şu yerdeki şeyi niye almayıp üzerinden atlıyorsun?
-Sen demedin ki!
-Yavrum kafanın içindeki beyin her yerde süper çalışıyor da eve gelince mi eblehleşiyorsun.

Şu an yataklar yapılmıyor, kıyafetler üstüste odalarının her yerinde,  Metehan söylediğimde toparlıyor Bilgehan hiiç ellememekte.

Ben de ellemedikçe pislik ve karışıklık denizinde yaşıyoruz.

Arada içim daraldığında odalarında ne varsa bir torbaya doldurup altında kalanları temizliyorum.

Bütün çocuk eğitimi kitaplarını kınıyorum.

Nerde anacım o çocuklar.

Ya da benimkiler defolu çıktı.

Bilemiyorum.


Kızlara göstermek üzere veri depoluyorum, sonra bana vıy demesinler, bile bile lades olsunlar.

Iyk, klavyeye dokunmadan önce aşı falan vurulmak gerek. Eldiven de şart :{

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. çok güldürdün beni Handancım ben senin dediklerini hiç yapmadım hep araksını topladım büyüyünce aklı erince yapar nasıl olsa dedim beklemedeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız çocuklarını rahat bırakmak gerek B, onların zaten büyüyünce işi zor. Oh, annem bana hiç iş yaptırmadıydı, hayatımın en güzel zamanlarıydı. Ama erkek milleti iki bişey öğrensin diyorum, nerdeee. İçinde olcek o, olmayınca yok.

      Sil
  2. Bende sen gibi yapmaya çalışıyorum ama hata mı yapıyorum yoksa 🤔😆
    Benim oğlum da şu huy var. Bir oyuncağını arıyor ya, gidip kutuya üstünden bakıyor sonra anne bulamadım diyor. Ben bulup getiriyorum aa ben görmemiştim diyor 🤣🤣
    Bunu diyen çocuk 3 yaşında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan'a göre ben aradıkları şeyi sihirle ortaya çıkartıyormuşum. O baktığında orada yokmuş ama ben hokus pokusla buluyormuşum :D Ama hayatımın vuruşunu bilgisayarda kaydetmeden kapattığı uzun ödevini bularak yaptım. Ne havam oldu be :)

      Valla doğru mu yaptık naptık bilmiyorum. Bendeki son durum umutsuz :{

      Sil
    2. Anneyi de pohpohlamayi ihmal etmiyor:)
      Hayırlı evlat olsunlar Inşaallah

      Sil
  3. erkeklerin çoğunun genlerinde var galiba bu dağınıklık. ne anneler ne de
    sonra eşler bir düzen nizam öğretemiyor. bazıları da çok
    titiz oluyor, o da Allah vergisi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok titiz olmaları da çekilmez sanki Buket ama bazen titiz olup gıcık kapan karşı taraf olaydı demiyor değilim :)

      Sil
  4. Odalarinin resimlerini yaristiralam mi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, bizimkilere çok güveniyorum bu konuda :D

      Sil
  5. Bütün erkekler dağınıktır. Bu anormal birşey değil . :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anormal değil ama kadınlar açısından berbat bişey. Hele ki üç erkek yaptığı her şeyi dağıtıp duruyorsa :{

      Sil
  6. :))))) kızlarda aynı handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim aynıdır Sev,yani öyledir diye düşünmek istiyor da olabilirim tabi. Yoksa doktor gel ikincisini kız yapalım dediğinde gitse miydim düşüncelerine gark olacağım :D

      Sil
  7. hah hah hah
    çok hoşsun
    çocuklar anneye güveniyor şekerim
    sen ne yaparsan yap erkek çocukları böyle
    ama evlensinler bak kesin hanımlarına yaparlar :)))
    sne hiççç tasalanma
    dertleri bizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna sevinsem miii üzülsem miii bilemedim Fatma :D

      Sil
  8. annelerin işine toplayacaklar tabii:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He canım, bedavaya hizmetçi var evde zaten, paşalara iş mi düşermiş :D

      Sil
  9. Klavyeye şok oldum resmen 🙄 bende de bir erkrk var korkuyorum 😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan okuldan telefon etti, anne ödevimi bana mail atar mısın diye, midem kalktı laptopu açınca. Hâlâ da temizlemiş değil.

      Belki seninkisi daha temiz çıkar, umudunu kesme :)

      Sil
  10. Ya kuzum bence o erkek geninin eksikliği valla bak benim ufak velet bilr o yolda gidiyor ama de ki babası 40a geldi o da aynı mevzu genetik olmalı 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım, babasına bak oğlunu al durumları mevcut bence de :)

      Sil
  11. Ayni durum bizde de var. Bir de babamiz titiz yengeç adam çildiriyor 😆😆😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sende baba titizmiş. Bizde o da yok. Üstelik Bilgehan yengeç ama hiiiç mi hiç titizlikle alâkası yok :)

      Sil
  12. Orhun'dan biliyorum, odası ve masası dağınık olanların daha zeki olduğunu savunurlar bir de :)

    YanıtlaSil
  13. ben şarkı çıkar diye resimlere de tıkladım bi de :) daha da büyüdü dağınıklık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, sabah şoku olmuş Zoitsa. Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz :D

      Sil
  14. Amanın o klavyenin hali nedir yahu:)))) Biz kardeşlerimle odayı çok dağıttığımızda annem yataklarda ve masalarda ne varsa hepsin yere atardı ve odada yürüme imkanı kalmazdı. Mecburen toplardık. Annem aşırı titizdi ve aynı senin gibi aklına gelebilecek her işi yaptırdı bize. O yüzden üniversitede, yurtta filan daha yumurta kırmamış kızlara epey fark attık diyebilirim. 18 yaşında evden ayrılınca ve mecbur kalınca her işi yapıyosun, çok da güzel yapıyosun.Ben anneme hep şunu sorardım, anne perdelerin kirlendiğini nasıl anlarsın ya da çarşafların, ne bileyim halıların ya da. Büyüdüğün zaman içine ulvi bir his doğacağını ve herşeyin ne zaman temizlenmesi gerektiğini bir anda anlayacağını düşünürdüm:)İlk evime çıktığımda o his kendiliğinden geldi cidden. Bir buçuk metrekarelik banyoda 4 metrekarelik eşek ölüsü bir halıyı yıkamam da buna örnek sanırım. Belimi filan incitmiştim ay rezalet:) Çamaşır makinesini alana kadar 6 ay boyunca elimde yıkamıştım tüm giysilerimi, ne günlerdi...
    Özetle; seninkiler hala seninle yaşadığı için ve nasılsa annem yapar diye düşündüklerinden rahatlar bence. Henüz o sorumluluğu almadılar ama aldıklarında anlıcaklar dünya kaç bucak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yere atmama gerek yok ki zaten her şey yerde Bahar. Diyelim ki masadakileri de yere attım, aynen geri çıkıyor,yatağına attıklarım gece yere geri dönüyor falan. Artık herşeyi bir yere tıkıyorum, ararlarsa da yardımcı olamıyorum zira hiç hatırlamıyorum nereye tıktığımı :

      Bana öyle geliyor ki bekâr evleri olursa aşılanmadan içeri girmek mümkün olmayacak. Ama bakalım, ileriki yıllarda göreceğiz bu konuyu :D

      Sil
  15. Evet klavye hiç te güzel görünmüyor :(

    YanıtlaSil