Üç Ay Sonu Özeti

Nisan 13, 2019

Sabah tartıya koştum, üç ay sonunda nihayet boyumla kilom birbirine eşitlenmiş demeyi düşünüyordum. Hahaha, metabolizmamı küçümsemişim. Bütün hafta dışarıda yemek yediğim için bir kilo almışım :(  Ayıp olmasın diye , onca yürüdüğüm yol hatırına yağ oranım düşmüş biraz o kadar.

Ya tamam, günde bir öğün arada kaçırmış da olabilirim , bu kilo almaya nasıl neden olabiliyor, aynı kal madem. Münasebetsiz şey.


Şuraya ocak sonundaki halimle dünkü halimi koyuyorum. Çok da bir fark yok ama neyse .

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Kilo vermişsin, resimlerden anlaşılıyor.Haksızlık etme bence. Üstelik hızla kilo vermek değil zamana yayarak zayıflamak daha doğru, geri alması daha zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de yavaş verirsem almam diyorum ama Mehtap, haftada bir tartılıyorum, bir hafta 2 verdiysem diğer hafta bir almış olmak sinirimi bozuyor . Bakalım ne olacak.

      Sil
  2. Sağlık bakımından sıkıntı yaşamıyorsan bu kilo bence sana yakışıyor yani incecik bir Handan düşünemiyorum ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün eklemlerim isyan ediyor Sevgi, o yüzden vermem gerekiyor. Bir de sekseni geçmiştim ve gerçekten dana gibi olmuştum, şimdi daha iyiyim ama hazır başlamışken ne kadar gitse yanıma kâr.

      Sil
  3. Yüzündeki ifade ruhsal diyet yaptığının göstergesi. Ruhunu sıkan bazı şeylerden arınmışsın, gayet mutlu görünüyorsun, gerisi önemli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet mutlu gözükmüşüm gerçekten de Duo, sanırım karnımı içime çekeceğim diye gerilmemişim fazla. Eh bu da iyiye işaret :D Evet , film festivali benim için ruhsal diyet gibi oluyor, direk ergwnlik günlerime bağlanıyor ruhum :D

      Sil
  4. Vayyyy, baya yol kat etmişsin Handan'cığım, kutlarım seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç ay için pek de fazla değil ama teşekkür ederim Yıldız :)

      Sil
  5. Üzme canını 1 kilo için kendini mi kıracakaın ;) bu festival de geçecek biraz daha öğün içeriklerini azaltıp az daha fazla yürüdün mü tamamdır o iş yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok üzmüyorum zaten Hatice , metabolizmamı paralamak istiyorum sadece :D

      Sil
  6. Bence gayet iyisin güzel kadın :) Ah Ah birazcıkta ben vere bilisem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an daha iyiyim Özlem, ama şu ağrılardan kurtulmak için ne kadar versem kârdır diye düşünmekteyim :) Darısı senin başına :D

      Sil
  7. Bence iyi gidiyor sıkmayın canınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki ver bir al aksak usül gidiyor Ebemkuşağı :) Bakalım ne kadar daha karşılıklı inatlaşacağız metabolizmamla :D

      Sil
  8. Çok iyi gidiyosun Handan, aynen devam, yavaş olsun önemli degil, summa camini veirirsin😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün festival bitti yarın işi biraz daha sıkı tutmaya başlayacağım Bahar. Böyle böyle gidecek umarım :)

      Sil
  9. Ay 1 kilo nedir ? Bende de oluyor. Herkeste olan bişiiii bu.
    Halledersiiiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplamda hedefime 10 kilo var ama bakalım ne kadar yanaşacağım ona :)

      Sil
  10. Bana kilo vermisvermissin gibi geliyor en azindan incelme var önemli olan da o 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo verdim, eskisine göre çok daha iyi hissediyorum ama kilo almış olmama sinirlenmekteyim Derya :)

      Sil