Bugün Planlama İşi Bitsin Artık

Nisan 20, 2019

Doğumgünü partisine bir hafta kaldı. Kafamdaki bölük pörçük düşünceleri düzenleyip çocukların çok eğlenecekleri bir partiye çevirmem gerekiyor. Sanırım en zorlandığım konu bu oldu. Zira bu telefon oyunu hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Ders çalışır gibi çeşitli sitelerde yazan yazıları, tüyoları ve konuşmaları okuyorum.  Youtube da oyun videosu bile izledim ya, kendimi aştım :)

Şimdi çılgın kocaman bir kahvaltı yapıp karman çorman salon masama oturdum. Düzeltmeye kalksam yorulup yine bir şey planlayamaz hale geleceğim. En iyisi evde herkes uyurken başlamak.

Bu haftayı hayırlısıyla , güzel bir şekilde atlatabilirsem çok mutlu olacağım. Haydi bakalım.

Bu arada dün mutfağı karıncalardan temizledim ama şu anda elimin üzerinde dolaşan bir tanesine bakarsam daha işim çok. Yeterli karınca ilacım vardır umarım.

Haydi size son atölyeden fotoğraflarla veda edip işime geçeyim.








Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Umarım planı yaparsınız sonunda 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç oyun bitti, en zorlu dördüncüsünü de yaptım mı iş geliyor alış verişe.

      Sil
  2. eminim harika bir parti olucaktır..ah karıncalar mutfaklarımızı rahat bıraksalar pek iyi olucak...sevgilerimle...kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfağı ilaçladım, neyse şimdilik aşayiş berkemal :) Parti umarım öyle olur :)

      Sil
  3. Çabalarınız takdire şayan, sorumluluk sahibi olmak böyle bişey demek ki...Karıncalar artık sahneye çıktı ama üzülüyorum bir yandan da onlara bişey olunca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzülüyorum Duo , mutfak dışında dolaşmalarına karışmıyordum ama tezgâha gelmeselerdi iyiydi.

      Sil
  4. Kolay gelsin. Bende şöyle bir dip köşe temizlik yapmak istiyorum ramazan gelmeden. Yapacağım inşaallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istiyorum ama ramazana kadar da doluyum bakalım nasıl olacak o iş Hayalperest :)

      Sil
  5. Her zamanki gibi harika olacak ve çok eğlenecekler :)))

    YanıtlaSil
  6. Karınca işi zor allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  7. Keyifli bir parti olur eminim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya bu zamanlar göreceğiz bakalım Derya :)

      Sil