Yok, İşler Daha Bitmedi

Mart 17, 2019

Eskisi gibi hızlı yapamıyorum kıyı köşe temizliğini. Cuma günü bir de Bilgiç'in Amerika vizesi işleri çıktı. Hazır ona vize çıkartırken bari turist vizesi olsun , zaten gideceğiz , iki kere para ödemeyelim deyince başka işler de çıktı .

Bu arada çok komik bir şey fark ettim. Bizim yeşil pasaportumuz var ve çoğu yere vize işlemleriyle uğraşmıyoruz. Daha doğrusu vizesiz gittiğimiz yerleri seçiyoruz. Bu üçüncü vize çıkartma işlemim. İlki Metos İngiltere'ye yaz okuluna giderken biz de Bilgiç'le gidip arkadaşımda kaldımaya karar verdiğimiz zamandı. Okulun işlemleriyle araya kaynadık.


İkincisi Metos'un ardına Kanada'ya düşüşümdeydi, onu Kanada'ya değişim programına gönderen şirkete kaynadım.


Bunda da okulun işlemlerine :D Hahaha :)

Neyse cuma günü sadece atölye çantalarını boşaltabildim. Kendimize ait yerimiz olmaması hem maliyet hem de esneklik açısından çok iyi ama bu malzeme taşıma durumları her yeri karıştırıyor.

Dün de Bilgiç'in terse geçen bir günü olunca enerjimi yedi. Dünya üzerindeki sınavım bu çocukla benim. Tabi sırf o çocuk da değil bir de babası var ikisinin arasında kalmaktan da ayrıca illallah dedim. Neyse.

Dün ancak oğlanların odasındaki lego ve magic kart dolaplarını düzeltebildim.

Bakalım bugün nereye gireceğim. Bahar gelmişken çekmeceler falan da dökülsün diye bakıyorum.

Ay acaba meydan okuma mı yapsaydım. Mart sonuna kadar evlerde dökülmedik çekmece kalmasın meydan okuması :)

İşte benden haberler. Sevgili Çenebaz dün sesin çıkmadı işleri bitirdin herhalde deyince bu yazı çıktı ortaya .

Şimdi yatak odasında gıcırdayıp beni sinir eden bazaya bakmaya gidiyorum. Çocuklarla akşama sinemaya gideriz dedim. O zaman kadar ne yapsam kâr.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bırak çekmeceler yerinde kalsın. Nasılsa gene dağılacaklar. Gezmeye devam:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film festivali başlamadan evi bir toparlayabilirsem iyi Çenebaz. Dağıtacak adam çok olunca beyhude bir uğraş ama bana sıkıntı bastı artık :)

      Sil
  2. Ay hava o kadar güzel ki evde iş yapma bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün yaptım ama bugün dışarı atıyorum kendimi Sev :)

      Sil
  3. el alemin ülkesine girebilmek için ne kadar zorluyorlar bizi ya hu!Parası ayrı evrağı ayrı.Neyse yeşil pasaport varsa şanslısınız.
    Çekmece düzeltmeyi hiiç sevmem.İçimden ne zaman gelirse o zaman yapar hiç bozmamaya çalışırım..
    Evlat bunlar napıcaksın, her türlü eziyetlerine katlanıyruz, iyi ki varlar can onlar, sevgi onlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vize gerçekten sinir bozucu bir şey Mehtap . Yeşil pasaportumuz var diye nispeten rahattık ama ondan bile para alma yöntemi hazırlıyorlar diye okudum.

      Çekmece temizlemeyi ben de sevmiyorum. Hepsi bir arada bayıyor. Arada bir iki tanesini yapıp bırakmak lâzım.

      Eziyetine katlanmakta sorun yok, doğdular doğalı katlanıyoruz da umarım ayakları üzerinde dururlar. Beni yıpratan o.

      Sil
  4. boş ver gez dolaş Handan, işler nasılsa olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor Özlem yaaa, üç günde olmadı işte. Ama tabi yine de çıkıyorum bugün dışarı o ayrı :D

      Sil
  5. vallahi bu ev işlerinden bana gına geldi bitmiyor yahu 😀evdekiler de dağinik kardeşim bir gün tepem atacak vallhi evden kaçacağım 😁😀Allah kolaylık versin güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bütün mesele evdekilerin dağınık olmasında, bize kalsa işler azalırdı Özlem. Allah hepimize kolaylık versin . Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  6. Vize dediğin Amerika vizesimiy di :/
    Yemin ediyorum kabusum o vize benim. Veto yediğim hala dün gibi aklımda hahahaaaa :)))
    Kolay gele cancağazım ♥

    YanıtlaSil
  7. Ege de kanadaya gitmeyi cok istiyor. Kolay gelsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan çok faydasını gördü, iyi ki göndermişim diyorum Derya :)

      Sil