Liste Yapmam Gerektiğine Karar Verdim

Mart 20, 2019

1. İstanbul Film Festivali geliyor, filmlerini seç, cumartesi sabahı erkenden almaya git.
2. Doğumgünü zamanı yaklaşıyor, alış veriş yapmalısın. Tabi herkesi çağırmayı da unutma.
3. Nüfus müdürlüğüne git. Sanırım e devletten hallettim
4. Saçlarını fönletip fotoğraf çektirmeye git. Saçlarıma fön falan çektirmedim. Nasılsa her halükârda berbat çıkacak ne uğraşayım dedim :D
5. Bilgisayardan bastıracaklarını çıkart.
6. Sakuralar açmış, kaçırma.
7. Notere gitmelisiniz.
8. Belgeleri tamamlayıp Nişantaşı'na götür.
9. Evini toparla.
10. Şu ütüyü bitir artık.
11. Pazara gitsen pek güzel olacak.

Niye sıkıldığım belli oldu :D


Neyse ben sabah saksımda rastladığım bu minik mor çiçeğin keyfini süreyim. Ne zamandır yapraklarını görüyordum. Ama ne olduğunu bilmiyordum. Elbet görürüm ne olduğunu diyerek yolmamıştım yapraklarını. Bu sabah baktım açıyor. Çok şeker ama değil mi :)

Hepinize günaydın. Bol enerjik bir güne açılsın sabahınız.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. yabani sümbülller :) ben de kale surlarından yolup yolup pencere önü saksılarıma götürüyorum onları :) ütüyü bırak dışardaki işleri hallet arada kahve iç güzel bir yerde hem de keyifli olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden gelmiş üçüncü kattaki balkonuma bilmiyorum Hatice. Zaten o saksıda bir de kayagülü var, o da kendi kendisine gelmişti :)

      Evet, Can'la dışarıdaki işleri halledelim, bir de bir yerlerde oturup kahve keyfi yapalım en iyisi :)

      Sil
  2. günaydın..liste harika başarılar dilerim...harika bir gün olsun inşallah hepimize....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi yazınca işler yapılmış gibi rahatlıyorum B, yoksa her şey havada kalıyor ve benim üzerime üzerime geliyor :)

      Harika bir gün olsun :)

      Sil
  3. Ben sizi tutmayayım kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
  4. Açan çiçek baharın habercisi...Müjdeli bir haber almak gibi sevindirici...Bu arada liste yapmak her zaman iyidir, listenin üstündeki maddeleri çizmek ayrı bir keyif verir insana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baharın habercisi açan çiçekler :)

      Liste yapmak beni rahatlatıyor, önümde yazılı görünce belirsizlik hissinden kurtuluyorum. Dediğin gibi üzerlerini çizmek de çok keyifli :)

      Sil
  5. Bende liste yaparım böylece aklım rahat olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler yapılmış gibi rahatlıyorum listeyi hazırlayınca :)

      Sil
  6. Dağ sümbülü, pek de severim :)
    Listesiz hayat olmaz! Olur mu? Benimki olmuyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de olmuyor Tülin :)

      Dağ sümbülü benim balkona nereden gelmiş acaba ? Napıyorum ben bu saksılara da hep kendi kendine bir çiçekler açmaya başlıyor :D

      Sil
  7. -laleler de görülecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet. Ama önce sakuralar , onların zamanı hemen geçiyor.

      Sil
  8. Yapılacaklar listesi yapmak insanı motive ediyor. Hele işleri teker teker yapıp sildikçe çok mutlu oluyorum :-)

    YanıtlaSil
  9. Ben okuyana kadar bir sürü çizik atmışsın maddelere :)
    Kolay gele bacım ♥

    YanıtlaSil
  10. Ay aman şu Sakuraları iyi ki yazmışsın, ben de kaçırmak istemiyorum inşallah.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
  11. Off kabarikmis liste liste basim döndü 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O liste bitti ama şimdi yine listelemem gereken bir sürü şey :D

      Sil