Destination Deep Space (Uzayın Derinliklerine Gidiyoruz Hadi :)

Mart 07, 2019

Dün neredeyse bütün günü Bilgehan'ın yarışmasında geçirdim. Bugün de sanırım öğlene kadar devam ediyor. Ülker Arena'ya yakın olanlar gidip bakabilirler. Çok enerjik bir ortam var. Müzikleriyle, yarışan robotları ve rengârenk gençleriyle.


Robotlar uzay araçlarına kargo yükleyip yerlerine dönüyorlar. Eğlenceli bir şey.


Ama yarışma sadece robot yarışması değil. Takım olarak birbirine destek olmaları, sosyal faaliyette bulunmaları, yarışmacıların olduğu pit tarafında güzel etkinliklerde bulunmaları da önemli.


Çok seviyorum böyle etkinlikleri.


Ki Bilgehan sağ olsun senelerdir katılıyorum :)  Önce legolarla başladı şimdi lehimlerle koskocaman robotları inşa ediyor. Fotoğrafta net gözükmüyor ama çocukların boyu kadar var o robotlar. (Videoda görülüyor robotlar)





"Eğer bir gün benim sözlerim bilime ters düşerse, bilimi seçin " Kemal Atatürk

#choosescience

Yolunuz hep açık olamasa da siz kendinize yol açıp güzel yerlere varın çocuklar. Yüreğime su serpiyor sizi görmek.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. maşallah koca oğlana yaaa Allah yolunu açık etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimizin çocuklarının yolu açık olsun .

      Sil
  2. dün yazacaktım unuttum Bilgehanın tişörtüne bayıldım bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Bilgehan'a :) Etkinlik de keyifli geçmiş ne güzel, daim olsun ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Bilge, sevgiler bizden .

      Sil
  4. Hem oğlun, hem de arkadaşları hala umut etmeme neden oluyor. Sağ olsunlar, var olsunlar, hem çocuklarımız hem de onları yetiştiren ana-babaları
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de umut etmeme neden oluyorlar Çenebaz :)

      Sil
  5. harika bir etkinlik...her daim başarılarının devamını dilerim...

    YanıtlaSil