Balkondaki Kumrular ve Ben

Mart 01, 2019

Yavru gittikten ve dolabın üzerine bakıp da oradaki gübre yığınını gördükten sonra , kumruları ön balkondan uzaklaştırma çabasına girdim.

Ama kumru inadı diye bir lâf olmalı bence arkadaşlar.

Yok.

Gitmiyorlar. Kaçarken havada spin atıp dönüyorlar .

Dolabın üzerini bir ton şeyle doldurdum, yine de aralardan bir köşeye sızıyorlar.

En son Can üzerine bir şey örtmüş. Bu sefer konduğu yere bakınız lütfen.



Sabah bininci kere kovalarken onların bana yaptıkları direnişin aynısını benim de metabolizmama karşı yaptığımı fark ettim birden.

Bugün bir buçuk ay oldu rejime başlayalı, tartıdaki ibre ne kadar yavaş hareket ederse etsin inatla devam ediyorum. Her kovaladığımda geri gelen kuşlar gibi her ibre arttığında sinirlensem de suyuma sarılıyorum yine.

Kumru inadıyla vereceğim bu kiloları.

Ama kumruların şansı pek yok anacım. O balkon bana kalacak. Gidin arka balkona , orayı size verdim ben. Tıt tıtı tıt.

İşte böyle.


Yine de her iki tarafta da işim zor gibi sanki :D

Neyse, boş verin metabolizmayı da kumruları da, çam bardakta çay isteyen var mı ?


Hem unutmayın,  bugün Yaşasın Cumaaa :)

Harika bir haftasonuna açılsın sabahınız.

Benzer yazılarım

31 Yorum yap

  1. Vereceksin tabi o bikini giyilecek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumru desenli alıcam :D Hahaha, ben bikini sevmem ki yüzücü mayosu alacağım. Zaten sanırım 15 yıldır aynı mayoyu giyiyorum :D

      Sil
  2. Var orada birşey onları çeken. Güdüsel birşey olabilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereyi belleseler oraya yapışıp kalıyorlar Hayalperest. Geçen senelerde oğlanların odasını bellemişlerdi. Cama tel taktırana kadar kurtaramamıştık paçayı :D

      Sil
    2. Göçebe hayatını sevmiyorlar demek:))

      Sil
    3. Sanırım öyle ama buradan göçmeleri gerekecek :D

      Sil
  3. Kumru inadı mıymış u? Aaaaa tanıdık geldi niyeyse. Çaysadım valla ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ balkonda uçuşuyorlar, ne inatmış kardeşim. Gel sana da ikram edeyim canım :)

      Sil
  4. baksen şu kumrulara 😀😊çay çok güzel görünüyor bir bardak isterim çay 😁😊 sevgiler güzel kadın🎈🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayın burada hazır, sen neredesin Özlem :) benden de sevgiler :)

      Sil
  5. ah kıyamam inadım inat diyorlar yani...kilo vermek zor olsa da başarınca büyük keyif ve sağlık...en önemlisi de korumak...haftasonunuz harika geçsin...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruma kısmını çözdüm bu sefer B, yemeden durmaya devam edeceğim :D Anca korurum ben öyle :)

      Sil
  6. Spin atıp dönen kumrular olmasa savaş uçaklarını nasıl tasarlayacaklardı, hep ilham kaynağı bu canlılar cidden :)
    O değilde o nasıl bir çay fotoğrafıdır çay içme hissiyatı doğurdu bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu aşamada kumrular bizden öğrenmiştir spin atmayı gibi geliyor onlar başbaşa masum masum dallarda oturan canlılardı bir zamanlar :D

      Çay çok fotojenik bir içecek :)

      Sil
  7. çaydan bende isterim:)) kumrularla başa çıkmak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Özlemcim :) Kumruları seviyorum ama bu balkon bana kalsın bari yaaa.

      Sil
  8. Bu haftaya kilo vereceğim diye başladım, bakalım kaç kilo alacağım ahaha..

    Handan ciddi ciddi iki öğün yesen mi acaba? Sabah sekiz, akşam dört, bir de öğlen sağlıklı atıştırmalık. Hiç olmadı metabolizman şaşırır. :D

    Balkonu kapattırmadan kurtulamayacaksın herhalde. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağırsaklarım çalışmıyor sanırım BT, muz ve patatesli şeyleri kestim. Bol bol kuru erik, kuru kayısı falan yemeye çalışıyorum. İki öğüne ramazanda düşeceğim, bakalım onun etkisi nasıl olacak o zaman göreceğiz. Yavaş da olsa gidiyor kilolar da bir de bacağım kendini toparlasa da rahat rahat yürüsem.

      Sanırım ağ asacağım balkona. Böylece unuturlar bizi. Bakalım :)

      Sil
    2. Aaa kilo veriyorsan problem yok. ben hiç veremiyorsun zannettim. Yavaş moral bozsa da kalıcılığı daha yüksek olacaktır diye düşünüyorum. :) Seviyorsan yeşil çay da işe yarayabilir bağırsaklar için.
      Ağ işe yararsa yaz mutlaka. :)

      Sil
    3. İçiyorum, içiyorum. Normal çayı azalttım zaten. Çiya tohumu bile atmaya başladım suya, bakalım daha neler yapacağım :)

      Ağ işe yarıyor, yapan arkadaşlarım var :)

      Sil
    4. Harikasın o zaman. Hala seninle kalmaya devam ederlerse şahsen haklı bulurum arkadaşlar. Bu kadar eğlenceli, keyifli insan bırakılıp gidilir mi? :)

      Sil
  9. Ahh, ben isterim o çaydan :)) Afiyet olsun. Kumrular aklına koyunca kovalamak gerçekten zor oluyor. Ağ çözüm olabilir gerçekten. Yılmadan devam ederseniz, dirençli kiloları kovabilirsiniz. Birkaç günlüğüne proteini arttırmak da çözüm olabiliyor. Normal düzenin dışına çıkınca vücut şaşırıyor,kilo vermeye başlıyor. Kolay gelsin size, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah tazecik demledim şimdi, gel Sardunya :)

      Kumrular şimdilik akınlarını durdurdular ama ben yine de sipariş edeceğim ağ.

      Yılmadan devam ediyorum . En zor kısmı başlamasıydı bundan sonra sabırla bekleyeceğim. Proteini arttırmayı da deneyeyim :)

      Sil
  10. Ayyyy bak koşturmacalardan ben kumru mevzusunu unuttum sabah bi fotoğraf çekeyim de bahsedetim bu kumruların bana ettiğini

    YanıtlaSil
  11. Tabiki tabikiii alırız bi bardak çay nefisss gözüküyo :))) Kumrular da tam yerine çatmışız diyorlardır eminim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay servisi her zaman var Bilge :)

      Kumrulara arka balkona geçin diyorum, anlamıyorlar :)

      Sil
  12. Çay çok güzel görünüyor. Dur bir bardak da ben alayım :-)

    YanıtlaSil