Bahar Geldi :)

Mart 21, 2019

Geceyle gündüz dengelendi. Baharın ilk günü geldi. Hava soğuk ama olsun, her yanımız bahar müjdeleriyle sarılı.

O zaman biraz şiir olsun, çiçek olsun bu sayfa.

Bu şiir annemin teyzesinin oğlu Erol Uzunöner'e ait. Siz şiir olarak okuyun ben babamın bestelediği şarkısını duyuyorum dizelere bakarken. Belki bir gün onu da yüklerim buraya :)


Sevgimi bahar olunca
Çiçek çiçek bölüştürdüm
Papatyalara beyazı
Alı karanfile verdim



Mor menekşeye yakıştı
Kokusu dağları aştı


Mavi mineye alıştı
Sarıyı laleye verdim


Gelincik aldan kırmızı
Dağların sevdalı kızı


Yaysın diye ahımızı 
Feryadı sümbüle verdim


Renkler çevreye yayıldı
Bağa bahçeye dağıldı
Bana sade gönlüm kaldı
Onu da bir "Gül"e verdim
                       



Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Blog un şenlenmiş Handan. Ne güzeeellll😊👍İçimiz de şenlensin inşallah. İyi ki geldin bahar😍🌷🌷🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  2. Gönlüm ferahladı,hem resimlerden hem sözlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar havası hep çarpmaz ya, biraz da iyi gelsin Mehtap :)

      Sil
  3. Oh oh... Bahar gelmiş, hoşgelmiş... Dizeler de çiçekler de ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah uyandığımızda hava zifiri karanlık değil artık, en güzeli de bu Ebemkuşağı :)

      Sil
  4. 21 mart hem baharın habercisi hem de bugün dünya şiir günü. İkisini bir yazıda iyi birleştirmişsin tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duo, ikisi birbirine çok yakışıyor, değil mi :)

      Sil
  5. Oooooo, sözlere bakkkk:)

    YanıtlaSil
  6. Bir ümit en sevdiğim fotoya tıkladım :)))

    Öpüyorum seni ♥ Bütün günlerimiz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, uygun çiçek fotoğraflarını ararken o ladar vakit harcadım ki , şarkı ekleyecek zamanım kalmadı Şebo :D

      Kutlu olsun canım :)

      Sil
  7. ayyyy neşelendirdiiin yaaa ferah ferah oh :)

    YanıtlaSil
  8. Sabah sabah kokularını hissettim. Fotoğraflar çok hoş.
    Bireyleri ünlü bestekâr ve söz yazarlarıyla dolu olan bir ailede büyümek ondan daha da hoş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle Zeugma, hayatımı zenginleştirmişler daha ben küçücükken bile :)

      Sil
  9. Mis gibi papatya kokusu duyuyorum daha tam gelmeden :)

    YanıtlaSil
  10. Harika çiçek fotoları, arkasından güzel bir şiir. Pazar mahmurluğunu attı desem..
    Selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı görevini yerine getirmiş o zaman derim ben de :)

      Sil