28 Günlük Meydan Okuma / 23

Şubat 23, 2019

23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık.

Hımmm neler yapıyorum bakalım ben.


Okuyorum: Uğultulu Tepeler 'e başladım ama bir türlü okumaya sıra gelemedi. Ay sonuna kadar onu bitirmeyi düşünüyorum.


Dinliyorum: Dinlediğim belirli bir şey yok aslında. Spotifydan ruh halime ne uyarsa onu açıyorum. Genelde albüm olarak dinlemeye çalışıyorum. Ama yürüyüş yaparken irlanda folk şarkıları çok iyi geliyor.



İzliyorum : Ejderhanı Nasıl Eğitirsin ve Alita'ya gittik sinemada. İkisi de eğlenceliydi.


Yapıyorum : Rejim yapıyorum. Ama pek başarılı olduğum söylenemez. Metabolizmam inatçı çıktı .  Eh kırklı yaşlarının sonunda , rejim yapmaktan yalama olan bünye zorluyor tabi. Bakalım hangimiz pes edeceğiz. Topu topu 15 kilocuk verecektim oysa.


Plânlıyorum : Yaz tatili planları yapmaya çalışıyorum. Soğuk kış günlerinde insana terapi gibi gelen bir şey bu. Bir de belirli bir tarihimiz olaydı.


Yazmaya Başlıyorum : Aklıma bir hikâye fikri geldi becerebilirsem onu yazacağım. Şöyle uzun uzun yazabilsem ne güzel olurdu ama üç beş sayfaya da razıyım :)


Örmeye Başlıyorum : Hahaha, İstanbul'a taşındığımdan beri hiçbir şey örmedim herhalde. Aslında bileklerim ve parmaklarım zorluyor ama Antalya'da Can'ın ablası yün dükkânı açtı, görünce dayanamayıp aldım. Belki kalın ip ve şişle bir şeyler yapabilirim.

Yapmam Lâzım : Saçlarımı boyatmam lâzım. Artık beyazlar iyice uzadı. Bir de bahar geliyor, kıyı köşe temizlik zamanı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Örgüyü bende severim ama vakit olmuyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük çocuklarla zor iş örgü, tehlikeli, boş ver sonra yaparsın :)

      Sil
  2. hikaye yazsan da biz de okusak ya ne güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlayabilirsem, bakalım aklımdakini anlatabilecek miyim Sev :) Diğer hikâyelerimi okumuş muydun sen? Bir Varmış Bir Yokmuş bloğumda.

      Sil
  3. "Yapmam lazım" olan bölümün aynısından benim de yapmam lazım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım kaşınmaya başladı artık iyice, gitmelisiiin kuaföre diyor Berlin :)

      Sil
  4. bir an çekmecedeki kasetleri görünce ıslık çaldım ^_^ planlarınız arasına tren seyehati ekleyebilirsiniz aslında hem ucuz hem keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasetlerimi çok severim :)

      Tren seyahatine bayılırım. Dünyadaki tüm tren yollarından gitmek istiyorum . Ama o konuda çok acelem yok, nasılsa ilerleyen yaşlarda da yapabilirim :D

      Sil
  5. ay nolcaaak temizlik en sevdiğin şeey kolay beee hihihi :) 15 kilo hımmmm çok spor yap o zamaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim de üç kişi ardımdan batırırken sinir bozucu oluyor Deep :/

      Evet, yürüyüş dışında bir spor bulmalıyım.

      Sil
  6. temizlik bitmiyor 😀ah o kilolar birde ben vere bilsem 😀😊 sevgiler güzel kadın 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor Özlem.

      Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  7. Yünlerin renkleri çok güzelmiş Handan. Bence boyunluk yap. Hem örmesi rahat, hem de çok kullanışlı. Şu kar kışa yetiştirirsin hemen ;) Kilo konusu hepimizin genel sorunsalı!. Yürüdüğün yollar çok güzel. Kiloyu verirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalın ip kalın şiş, yamuk yumuk bir şey oldu Esin. Metehan yumuşacık şeyleri seviyor, dediğin gibi ona atkı yapabilirim :)

      Kiloyu vereceğimde azcık daha az inatçı olaydı iyiydi :D

      Sil
  8. Yaşasın örgü, aman çok yorma bileklerini :)
    Bence metobolizma direncini bir yerde kıracaksın, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yormadan, yavaş yavaş başladım Ezgi.

      Kıracağım ama bakalım ne zaman :D

      Sil
  9. Handancim bir yastan sonra zorlaniyoruz. Kuvvet egzersizleri yapmaya calis canim. Ekstradan yag yakarsin. Basit seyler de olabilir. Bacak kaldirip indirmek, yere yatip kalcayi köprü gibibkaldir indir, duvar snavi yap. Bir sürü basit hareket var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapmak lâzım Derya , bir düzen oturtmam gerekiyor.

      Sil