28 Günlük Meydan Okuma / 17

Şubat 17, 2019

17. Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların ?

Benim bütün eşyalarım elimde kalmadıkları sürece kullanılır, kullanmadığım birşeyse evde tutmam zaten :)

Salon koltuklarım artık gıcırdıyorlar ama 21 yıldır bizimleler, çok rahatlar. Vitrini değiştirsem mi dedim, şimdikiler minicik, sevmedim. Yemek masamın canı çıktı ama üzerinde 21 yılın yaşanmışlığı var, ayrılamam.

Kıyafetlerim modaya göre değişmez, paralanana  kadar giyerim.

Yeşil çantamı geçen sene azad ettim, kırmızı çantam da beni bırak diyor ama bir yandan da 15 yıl sonra hâlâ kullanışlı, henüz delinmedi :)

Telefonlarımı da ölmedikçe değiştirmem. Gerçi genelde suya düşürdüğüm için Can kuşkulanmaya başladı, sıkıldıkça tuvalete mi atıyorsun diyor :D

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. 20 yıl önceki eşyalar şimdikilerin çoğundan sağlamdır koltuk takımından biliyorum. Gıcırdse ama iyidir :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de sağlam Furkan. Bir de rahatlar ki , gıcırtılarını çekiyoruz o yüzden :)

      Sil
  2. İnsan, bir sürü anısını biriktirdiği eşyasını artık evin bir üyesi olarak görüyor gerçekten. Ben de eşyaları eğer kullanıyorsam, iyice eskitmeden atmam. Tüketim çılgınlığına hayır😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşime yarıyorsa ve sağlamsa ben de atmam Berlin. Sevmediğim eşyam da yoktur zaten, içime sinmeden almadığım için.

      Sil
  3. Mobilyalarını mı boyasak hiç işim yok çünkü 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, boyayacaksan hemen gidip boya aliim Hatice :)

      Sil
  4. Ya Handan,
    Ben çok geride kaldım. Bu hafta sonumu sadece blog yazarak geçirdim. Hâlâ bugünü yazamadım. :)
    Vallahi bravo sana. Ben de alışveriş yapmayı çok sevmem. Evimin sıcak olmasından hoşlanırım. Öyle hoş görünecek diye rahat olmayan koltuklarda oturamam. Eşyalarıma bağlıyımdır. Bizim evde Selçuk süper atar. Hiç affetmez. Gömleklerini falan yenisini aldığı an hemen elden çıkarır. Asla bekletmez. Sıkıldım der. Benim yirmi yıllık sweatshirt'üm var. :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş vaktim oldukça birer ikişer yazıyorum da o sayede yetişiyorum Özlem. Ama yorumlara cevap yazma kısmım iyice sarktı :)

      Ben de giymiyorsam kıyafeti hemen elden çıkartırım, hiç tutmam ama rahat ve sevdiklerim ölene kadar benimle :D

      Sil
  5. Bizim evde hemen hemen tüm demirbaş eşyalar benden büyüktür :)
    Yemek masamız annemin ilk yemek masası, 50 yıl :) Hala daha sapasağlam ve hala daha onun gibi güzel bir masa bulamıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlamsa ve kullanışlıysa neden değiştirelim ki Zeynep :)

      Sil
  6. Bende de öyle valla.
    Sağlamlik konusunda,islevselse eğer, eskiciyim
    Yaşanmışlıklar zaten beni benden alir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşyalarıma bakmak beni mutlu ettiği sürece duracaklar Merih :)

      Sil
  7. İyi bunu ben cevaplamıyorum. Binbir Gece Masalları na dönerdi benim yazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben de kısa kestim Tülin. Lise kalemkutum, kasetlerim, eski dergiler, bebeklik battaniyesi falan düşündükçe geliyor yeni maddeler :D

      Sil
  8. bizim de yemek masasının yaşı baya var,kocam bağımlı kendisine.Neymiş taa İnegölden almışmış(bir zamanlar mobilyalar İnegöl'den alınırdı) şimdi böylesi varmıymış mış mış..Ben ilk fırsatta değiştirmekten yanayım bakalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, aynı durum benim arkadaşımda da vardı. Küçücük eve taşındılar, masa odayı kaplıyor :D

      Sil
  9. ha haa gece gece kahkaha attırdııın :)

    YanıtlaSil
  10. haaahaaaaaa valla sesli sesli güldüm o son cümleye <3

    YanıtlaSil
  11. Ben eşyalarıma bağlanıyorum ya. Dediğin gibi bozulmadığı müddetçe kullanıyorum. Bir telefonumu 7 sene kullanmıştım da artık çevremdekilere dert olmuştu. Herkes değiştirmemi söylüyordu. Şimdi de telefonumu yıllarca kullanmak istiyorum ama 2 sene olmadan kendiliklerinden bozuluyorlar.

    YanıtlaSil
  12. Telefon mevzuna sesli güldüm ahahahaaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şimdi ona da bir şey diyemiyorum ben bile kendimden şüphelenmeye başladım artık Şebo :)

      Sil