Bizim Handan'ın Sinsi Anne Plânları

Ocak 23, 2019

Ben şimdi biraz uyusam sonra kalksam diye geldi yanıma Bilgehan.  Derdi Amerika'daki arkadaşı ile konuşmak, biliyorum.  Normal şartlarda tatil diye izin veririm ama tatil matil demeden her sabah dokuz gibi kalkıp okula gidiyor. Uykusuzluk dizboyu olacak iyice sabahlarsa.

Biraz konuşmaya tuttum olmadı. Duş al açılırsın dedim olmadı. Bir avuç kavrulmuş mısır rüşvet teklif ettim, olmadı

O zaman duş alırsan bir saat uyumana izin veririm dedim.

Duştan çıktığında uykum açıldı benim diyordu.

Heheh, benim hesaplarıma göre de öyle olması gerekiyordu yavrııım.

Kötüyüm ben kötüyüm.

Hah, üç erkekle yaşma savaşı veriyorum anacım, ne yapsam mübahtır :D

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Yaşasın kötülük😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh güzel güzel söyledim, anlattım, olmayınca şansımı böyle denedim Berlin :)

      Sil
  2. Sadece okudum yorumsuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke oğlum git duşunu al dediğinde gidip duş alan, ama bak uykusuz kalacaksın dediğinde haklısın diyen ergenler olaydı da böyle binbir dereden su getirmek zorunda kalmayaydık Sibel.

      Sil
  3. İki erkek evlat büyütmüş bir diğer arkadaşımın söylemidir.
    " bu kadar entrikayla, Orta Doğu da sınırları tekrar çizdirirdim" der :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha , çok hak verdim arkadaşına Tülin :)

      Sil
  4. Ben de üc erkek bir cadi kiz, arads hile yapacagiz tabii 😂😂😂

    YanıtlaSil
  5. Anne planları iyidir iyi...
    Hemen hemen çoğu zaman işe yarar.
    tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merih, son gücümüze kadar uğraşmaya devam :)

      Sil
  6. Bence üç kişiye karşı çok iyi bir savaş veriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri hücreciklerimin son damlasına kadar Yurdagül :)

      Sil
  7. kolay değil:) annelik pratik çözümler üretmeyi gerektirir.

    YanıtlaSil
  8. Bilgehan yine de Amerika'daki arkadaşıyla konuşmuştur bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşmasın demiyorum ki zaten, sabaha kadar konuşmasın, okula gitmeden uyusun diyorum :D Konuşmadı, uyudu :D

      Sil
  9. ha ha böyle olsun sinsilik.buna can kurban.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki en sinsilik bu kadar oluyor Alanay :D

      Sil
  10. anne planlarına keisnlikle artı 1 puan veriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım, eldeki tüm malzemeleri kullanıyoruz, değil mi Hatice :)

      Sil
  11. Ya Bilgehan'da sinsi bir hamle yapmışsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, o sinsi plan yapmıyor, bodoslama dalıyor Mukaddes :)

      Sil
  12. hahahahaaaa :)))
    Vallahi senden korkulur :)))

    YanıtlaSil