Alış Veriş İçin Çarşıya İndiğimde Bile Turist Moduna Geçebiliyorum Bir Anda

Ocak 15, 2019


Antikacılarla dolu bu sokak kış havasından çıkarttı beni.







Haydi beğendiğiniz bir fotoğrafa tıklayıp size hangi şarkı çıkacak bakın bakalım.

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. For you şarkısı çıktı bana, çok severim antika eşyayı...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanmışlık ve zarafet var hepsinde, ben de çok severim :)

      Sil
  2. en sevdiğim şarkıcılardan biri:celine dion!ve bu arada resmen cennet gibi gittiğiniz yer:))dibim düüştü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy Çarşı'sına insan her gün gitse sıkılmaz. Ara sokaklara dalmayı çok seviyorum , burası da antikacılarla dolu bir sokaktı Alanay :)

      Sil
  3. Postman yazıyordu:)
    Eğlenceli bir şarkı idi.
    Sandalyeler güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa dinledim şarkıyı Hayalperest , keyifli geldi :)

      Sil
  4. Harika resimler çekmişsin canım bende buradan kendimi turist hissettim.

    YanıtlaSil
  5. Feel It Still çıktı bana. Güzelmiş. Ama fotoğraflara bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dükkânlar öyle sıcacık gözüküyorlardı ki :)

      Sil
  6. kadıköy dı maaa :) winter song nefismiş yiaa. aldım listeye savooolasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy gibisi var mı Deep :) Evet Kadıköy :)

      Sil
  7. iki küp gibi vazoya bayıldım( Seashore) hiç dinlemediğim bir şarkıymış, güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım onlara Mehtap. Utanmasam dibine gidip çekecektim fotoğraflarını ama ayıp olmasın dedim :)

      O şarkıyı ben de dinlememiştim daha önce, eğlenceli geldi :)

      Sil
  8. ben sobaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. İkinci resimdeki halıyla koltuğu kapasım geldi benim :))
    Ay dur şarkımı dinlemedim ....

    YanıtlaSil
  10. Porselenler o nedir öyle yaaaa...
    çiçek bahçesinden fırlamış gibi.Hepsi güzel kareler .
    Ben yine de 3 numara diyorum ve dinlemeye gidiyorum.

    Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çiçek bahçesinden fırlamış gibi Merih :)

      Sil