Yağmur Hiç Durmadığı Gibi Bir de Kara Çevirdi :)

Aralık 19, 2018

 Yine de otuz çılgın insan rehberimizin peşinden gidip 3 cami, 3 kilise, 1 sinagog , 1 tophane,  1 mevlevihane , merkez han , 1 su maksemi ve 1 su sarnıcı gezdik. Bu arada 3 sergi , 1 müze de gezmiş olduk.

Fotoğraflar ve anlatılacaklar daha sonra ama. Şimdi sadece hava durumuna bakalım :)










İstediğiniz fotoğrafa tıklayıp size çıkan seksenlerin romantik şarkılarından birisini alın :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Kar gelsin çok özledim kar görmedim 3 yildir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ilk atıştıranları görmüş olduk, şimdi şöyle lapa lapa yağsa diye bakıyorum Sibel :)

      Sil
  2. Resimler harika izinle iki resimini alırım çok güzel yazılır bu güzel karelere 😊son resme tıkladım çok güzel di 😊 emeğine sağlık güzel kadın sevgiler ❤😘 inşallah bu sene kar yağar

    YanıtlaSil
  3. tabii ki Drive. Fotoların ve şarkıların hepsi nefis
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seksenlerin şarkıları harikaydı Çenebaz :)

      Sil
  4. bryan adams çıktı banaaa ay ne güzel süprizli yazı çok hoşuma gitti bu iş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı falı etiketinden eski sürprizli yazılarıma da bakabilirsin Hatice :)

      Sil
  5. vaktinin çoğunu türlü sebeplerden dolayı evde geçiren ben,senin gezmelerin ve anlatımınla gezip görmüş oluyorum. aynı şey değil belki ama ben de hiç fena nasiplenmiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak karlı havada dışarı çıkmadan gezdiriyorum seni Bibis :)

      Sil
  6. Resimler harika. Bu siyah beyaz resime kirmizi seysini ögrenmem lazim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim makinam kendinden öyle çekebiliyor Derya :D Ama pixlr uygulamasında da fotoğrafı siyah beyaz yapıp sadece tek bir noktayı renklendirme yeri vardı. Tam aynısı değil ama o da işe yarar :)

      Sil
    2. Yasasinnn, sagolasin yaa hemen yükledim oldu ❤️

      Sil
    3. O programı çok seviyorum, hep pratik hem de işlevsel :)

      Sil
  7. Ben o kırmızı şemsiyeden istiyorum :(

    YanıtlaSil
  8. Siyah beyaz fotoğraflarda ki kırmızılar hep ilgimi çekmiştir. Fotoğraflar ok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah beyaz kırmızı çok uyumlu Yusuf, diğer renklerle de yapılabilir ama elim hep kırmızıya gidiyor :) Teşekkür ederim .

      Sil