Saat Bir Olmuş Ben Daha Yerimden Kalkmadım

Aralık 13, 2018

Hani soruyorsunuz ya bu enerji nereden geliyor diye, işte buradan geliyor.

Kendime saf tembellik zamanları ayırıyorum bol bol.

Yemek yokmuş, ev dandiniymiş, iş doluymuş demeden bir günü gözüme kestirip onu patates çuvalı modumda geçiriyorum.

Bugün akşam evde yokum ama sabahımı tamamıyla tembelliğe ayırdım.


Şimdi gidip hâlâ uyumakta olan Can'a kahvaltı hazırlayacağım. Hava hazır güneşli diyerek bir ara makinaya attığım çamaşırları asacağım. ( Havayı güzel görünce onu yapmasam olmaz çünkü :) Üşenmezsem bir de pırasa pişiririm. Ama üşeneceğim gibi geliyor :D

Ev sessiz. Güneşli dışarısı. Her yer cidden dandini. Ortasında oturmuş tüm hücrelerimle keyif yapıyorum anacım.

Siz de deneyin arada.

O işler hiç bitmeyecek :D


Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. oh valla sefan olsun, en güzelini yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  2. Oh oh ne güzeelll. Nankör iş, yapsan da bir yapmasan da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitmiyor ki Yıldız, manasız bir döngüde hissediyorum kendime vakit ayırmazsam.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ben yaptım Mimoza:) Seviyorum origami ile birşeyler yapmayı :)

      Sil
  4. Bazen bu dediğini yapmak için şiddetli bbir istek duyuyorum ama sonra geçiyor:)))

    YanıtlaSil
  5. En güzelini yapıyorsun bence, hergün aynı iş bıktırıyor insanı. Ara sıra değişiklik iyi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjim bitiyor Özlem, çok enerjili bir insan değilim, arada doldurmam lâzım depoları :)

      Sil
  6. Çocuklar evden ayrılınca benim tembellik zamanım bol bol var.Sende en iyisini yapıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler evden ayrılmayacaklarmış Mehtap :D Hadi oradan diyorum onlara, ananız sizi bana mı kattı :D

      Sil
  7. Keyifini çıkar gugüz kadın 😘 sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  8. bazen bende o moda giriyorum.o kadar güzel ki! :)

    YanıtlaSil
  9. Keyfin bol olsun canim 😊

    YanıtlaSil
  10. ev işi nankör diye boşuna demiyorlar yap yarın baştan yap yap yap yine yap ortada yapılmış bişey yok biz o mağaralardan nedne çıktın uleyn

    YanıtlaSil
  11. Bazen dinlenmek gerekir, tembellik insanın en doğal hakkıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli koşturmak sadece bedeni değil ruhu da yoruyor Mehmet.

      Sil