Gerçek Arkadaşın Kim?

Aralık 12, 2018

Geçen ay sevgili Yıldız yapmıştı bu etkinliği,  beni de ebelemişti.

Daha o gün gidip sorularımı hazırladığım halde bir türlü yayımlayamamıştım. Şimdi aklıma geldi.

Haydi bakalım beni ne kadar tanıyormuşsunuz:)

Yüksek oran çıkmasa da umursamayın anacım ben bile aynı cevapları şimdi veremeyebilirim :)

Ama %100 yapan olacak mı pek merak ediyorum.

Haydi şuraya tıklayıp yapın da öğrenelim :)

Benzer yazılarım

37 Yorum yap

  1. Neyse yarı yarıya doğru cevapla "iyi arkadaş" kategorisine girdim. Buna da şükür diyelim :p
    *Tatlıda beni şaşırttın ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, çok ciddi diyorum ben şimdi cevaplamaya kalksam acaba o sırada aklımdan ne geçiyordu diye emin olamam :D

      Sil
  2. Eyvah ki me eyvah
    Ne siz sorun ne ben söyleyeyim 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sormuyorum :D

      Sil
    2. Aşağıda kaç puan yaptığınızı herkes görüyor yalnız. :D

      Sil
    3. Evet ya, görünüyormuş. Olsun, o doğru cevaplardan birisi kimsenin cevaplayamadığı soru :)

      Sil
  3. 9/10 ne dersin? sıkı takipçinim
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Metehan'dan sonraki en iyi sonuç sıkı takipçim :) Çok merak ettim neyi yapamadın :D

      Sil
  4. 9/10 ile ben de süperim kanimca

    YanıtlaSil
  5. :))))) Bir yanlışım var, onda da son anda yanlış cevap verdiğimi düşünmüştüm zaten:) Rekor kıracaktım:) En yakın arkadaşlarından biriyim bak ona göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal ben cevaplasam da %100 yapamam şimdi Sezer :) Evet tescillendi öyle olduğu :D

      Sil
  6. ya ben 7 yaptım ama aslında 8 di. bir tanesini yanlışlıkla işaretledim. :( çok sevdim bunu. ben de yapıyım bakıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir şey Büşra, hadi sen de yap :)

      Sil
  7. yapayım ama tamamen atıcam cevaplaarı :) umarım üç yanlış doğrularımı götürmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkini aynı mantıkla yapacağım birazdan :)

      Sil
  8. kız durduk yerde 7 tane bildim ya bir de sıkı takipçin olsam var yaaa of oooffff :)) ben d eyapayım yaaa

    YanıtlaSil
  9. ben daha aranızda çok yeniyim o nedenle cesaret edemedim bu seferlik...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlencesine yapıyoruz T, zaten tutmasını beklemiyoruz :D

      Sil
  10. 8/10 bence benim için hiç de fena değil :) birazını bloguna birazını da hislerime dayanarak cevapladım :)

    YanıtlaSil
  11. hahahaaaaa :) 10 yapamadığım için kızdım bak kendime, 9 da kaldım :)))
    Hangi soruda yanlış yaptığımı unuttum yalnız iyi mi, sözde aklıma kazıyayım bunu dedim hahahaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum tatlıda yaktın beni :)))
      Bak yalnız dikkatini çekerim yanmadım, sen yaktın :P

      Sil
    2. Herkesi tatlıda yakmışım Şebo :D

      Sil
  12. İnstagramdan da buradan da takipteyim yine de ortalama çıktı,tühh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Mehtap , ben her konuya burnumu sokan bir kadın olduğumdan her cevap bana yakın duruyordu zaten :D

      Sil
  13. soruları cevapladım ama sonuç penceresi bi türlü açılmadı sonra tekrar tekrar yapmak istedim ama sizin sonuç tabloları çıkıyor ama yeniden yapma şansı vermedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah, yapanların arasına da girmemişsin, aksaklık olmuş Alanay. Sen söyle cevaplarını ben sana puanını söylerim :)

      Sil
  14. 6 soru bildim ama sen alışveriş sevmiyorum demiştin. Ben de o zaman internetten yapıyordur dedim, yanlış çıktı.

    Bu arada eşin ve çocukların da testi çözmüş galiba. Onlar 10'da 10 yapamamışken ben yapamadığım için üzülmeyeyim bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 da 10 yapmayı sadece Metehan başarmış Şule :) Ben bile yapsam 10 çıkartamazdım eminim :)

      Evin internet alışverişçisi Can, arada bir Migros'tan sipariş vermek , daha da arada bir kitap siparişi dışında görüp de almayı sevenlerdenim ben :)

      Sil
  15. 7/10 beklediğimden daha iyi tanıyormuşum. 😁 Çok eğlenceli bende yapacağım. 🤩

    YanıtlaSil