Oradan Buradan

Aralık 16, 2018

Dün bütün gün bilgisayar odasının kabloları ve portmantodaki ayakkabı bağcıklarıyla boğuştum :D

Sanırım dünya üzerindeki tüm kablolardan bizde var. Hadi onu anladık diyelim, ayakkabı bağı neden alınıp durulur?  Evde ayakkabı boyayan kimseyi görmedim meselâ , en az on tane ayakkabı boyası da mevcut. Kocam beni deli edecek :D

Bak dedim, bu ayakkabı tabanlığını atalım. Ama ya ihtiyacım olursa dedi. E ihtiyacın olunca aklına gelmeyecek ki burada olduğu, gidip yenisini alacaksın dedim. Yok , dursun bu dedi. Başka bir rafı açtım, üç ayakkabı tabanlığı daha ! !

Neyse, bu gün de salon masasının üzerindeki döküntülerimi toparlamakla geçti. Hediye paketleri, süsler, yapıştırıcılar, kesiciler, kartlar , zarflar, narinim, norinim. Şu detayları bir bitirebilseydim hazır boşken, iyiydi :)

Şimdi mutfağa doğru yollanıyorum. Sabah pırasa pişirip pazı kavurmuştum ama üşenmeyip pazardan balık aldığına göre Can, gidip onu yıkayıp pişireyim bir de.

Omzum çok ağrıyor iki üç gündür. Üzerine mi çok yattım ne. Buz koydum şimdi.

Check up yaptırmaya gitmiştim.  Yarım kaldı gerçi. Sürekli kramp giriyor diye magnezyum testi yaptırmıştı ekstradan doktor    ,gördüğüm kadarıyla sınırlar dahilinde çıkmış. E peki niye kramp girip duruyor.

Neyse,  yarın alış verişe çıkmam lâzım, bugün evdeki işleri bitirmeli. Az biraz ütü var onu da halledeyim.

Kartlarda iki adres eksik onları tamamlayayım.

Sabah bir arkadaşım instagrama pazar sabahı diye kahve fotoğrafı koymuş, ben de doğranmış soğanlar, haşlanmış pazı ve yıkanan pırasa arasındaki kendi sabahımı gönderdim ona, emoji bulamamış kahkahasına. Pazar günleri bende hep bir koşturma hali, ne hikmetse :D

Yarın sabah herkesi postaladıktan sonra tatil başlar bende ancak. Haydi çüüz millet :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bende pazarları kedi ve köpeğin işleri ile yoruldum. Yika aşıya götür falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende de iki maymun bir tembel hayvan var Sev :D Aşıları tam ama eğitim kısmı sorunlu :D

      Sil
  2. Gelsin yeni hafta herkes dinlensin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah sekizde yürüyüş yapayım , ne zamandır yürümüyorum diye sokağa çıkıp öğlen 12 gibi elim kolum dolu alış verişten döndüm Nihan :D Dinlenme işine şimdi geçebilirim artık sanırım. Zaten ayakta.duracak halim yok :D

      Sil
  3. ben de pazarlardan nefret ediyorum. pazartesinden daha büyük bi sendrom bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de. Bi sıkıntı bi daralma halleri gelir üstüme Büşra :)

      Sil
  4. Bana kablo deme Handan ,bizim evdekileri görmezden gelmeye yeni alıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim eve bir gel, bence sizinkiler gözüne bile görünmez Mehtap. O derece iddialıyız :D

      Sil
  5. tatlı bir gülümseme yayıldı yüzüme :) kolaylıklar dilerim o kablo yığınından bizde de var ve de dursun diye kutulanıp kaldırılan herşeyden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve o dursun diye kaldırılanlar, hep duruyorlar Hatice :D

      Sil
  6. Ben de ayakkabi baglarini yedeklerim burada zor bulunuyor 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada adım başı ayakkabıcı, niye biriktiriyoruz bilmem Derya :D

      Sil
  7. Belki lazım olurculuk bende de var. Son zamanlarda törpülemeye çalışsam da attığım şey lazım oluyor anasını satayım... Evde bekleyenler de lazım olmuyor :P Ne olacak benim halim Handan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çileden çıkartan yedek olöası değil neyin olduğunu bilmemesi Şebo. Yoktu deyip tekrar tekrar beş tane aynı kablodan alır mı bir insan yaaa :D

      Sil