Bizim Metehan'ın Tango Halleri :)

Aralık 14, 2018

Anne olup da oğluşunun dansını izlemek ne güzel bir duygu :)




Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. muhteşem. ne kadar gurur verici Handancım. gözlerim doldu. hayatın yeni bir evresindesiniz artık. Metehan büyüdü
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdü gerçekten de Çenebaz, bu da bambaşka mutlulukmuş :)

      Sil
  2. tangoyu çok seviyorum.çok estetik.hele sizin gibi evladınız da yapıyorsa muhteşem.çok güzel ve başarılı görünüyor herbiri.tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep öğrenmek isteyip bir türlü fırsat bulamamışımdır Alanay, Metehan sene başında dans klübü seçimce çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Öyle güzel ki onların enerjileri ve
      heyecanlarını yaşamak Evde Yazar :)

      Sil
  4. Harikaydı. Tebrik ederim Metehanı 👌👍😊🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  5. maiallah ne kadar güzel ay ben de oğluşumu böyle görecem di mi büyüyorlar di mi :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzelmiş...tebrikler...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Şahane...
    Kafkas dansını da isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürşad , bu sensin herhalde :D Evet yaa, onu da bulup yayımlamalı :)

      Sil
  8. Çok güzeller. Tangoya bayılırım zaten. Zevkle izledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akşam da milonga gecesine gitti beyefendi, tango keyfini sürüyor sonuna kadar Şule :)

      Sil
  9. Bayıldım, çok güzel. Zevkle izledim. Tebrikler...

    YanıtlaSil