The Good Place

Kasım 14, 2018



Zor dizi beğenen birisi olarak en son izlediğim bu diziden bahsetmek istedim.

The Good Place, yani iyi bir yer.

Hanım kızımız gözünü açtığında kendisini bir ofiste otururken bulur. Birazdan kendisini çağıran görevli ona öldüğünü ve cennette olduğunu söyler. Etrafı tanıtır, kendisine verilen evi gösterir ve ruh eşiyle tanıştırır.

Tek sorun bizim hatunun gelmesi gereken kişi olmamasıdır. O başka birisidir ve yeri burada değildir.

Yirmi dakikalık kısa bölümleriyle tam bir çıtır çerez komedi dizisi gibi gözükse de oldukça felsefik ve düşündürücü öğelere de sahip. Netflix'teki iki sezonunu keyifle üç günde bitirdim. Sanırım bir üçüncü sezonu da olacak.


Son olarak şu alıntıyı da koyayım, pek net çekemedim ama okuyabiliyor sanırım.


Çılgın kahkaha atmayacaksınız belki ama bol bol düşüneceğiniz ve şaşıracağınız garantili :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Çok teşekkürler canım. 😊🌷🌷

    YanıtlaSil
  2. İlk sezonunu 1-2 günde bitirmiştim ama devamını getiremedim. Bir ara izleyeyim. 20 dakikalık bölümleri güzel geliyordu.

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duyuyorum bu diziyi Handan, not ettim hemen ;)

    YanıtlaSil
  4. Valla ben de ilk kez duydum, şans verelim bakalım. Sen öneriyorsan eminim seveceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak bakalım Mehmet . Seversiniz diye düşünüyorum.

      Sil