Sabah Halleei (Öyle Uyanamamışım ki Başlığı Nasıl Yazdığımı Şimdi Fark Ediyorum :)

Kasım 21, 2018

Akşam erken yatmaya çalıştım,  sabaha çok işim var diyerek.

Tabi ters tepti.

Önce uykuya dalmakta güçlük çektim.

Tam dalmışım,  gece iki buçuk gibi Can yatarken uyandım.

Daha uyuyamadım bir türlü.

Saat dörde gelirken ben hâlâ  yatakta debeleniyordum.

Kalkıp mutfağa gittim. Dün ev temizliği yaparken oraya hiç uğrayamamıştım. Bulaşıkları makinaya yerleştirdim. Onu çalıştırdım . Kalanları elde yıkadım. Tepsiler kirliydi fırında onları da temizledim. Kesmeşeker kutusunu boşalttım. Raf sildim.

Bir saat geçirmişim orada, saat beşe gelirken yeniden yattım.

Tabi altı buçukta biri beni dövmüş şeklinde kalktım yataktan.

Kahvaltı hazırladım.

Bilgiç'e kulüpleri için yaptıkları kermeste satmak üzere kek yaptım. Güya mini keklerden yapmıştım , hepsi yamulmuş, abuk subuk gözüküyorlar. Onları bize saklasam da giderken pastaneden kek al desem mi diye düşünmekteyim .

Cumartesi yine çok kalabalık bir doğumgünü partimiz var. Mekâna gidip nasıl süsleyeceğimizi ayarlamamız gerekiyor. Ozalitçiye resim bastırtacağız ve alınacak bir sürü şey var.

Yalnız geçen gün Moda'da bir markette 2 liraya litrelik cam sürahi buldum. İnanamadım. Beş tane sürahi almam gerekiyordu,  partide kullanacaktık. Marketi görünce girip bir bakayım dedim. Ki hiç girmemiştim oraya daha önce. 2 liraya sürahileri görünce evrene teşekkürlerimi sundum :)


Çok şeker değil mi?

Şimdi Bilgehan'ı da yolcu edip biraz kıvrılayım. Sonra yola dökülmem gerekiyor.

Hepinize günaydın, bol enerjili bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Günaydın Handan. Amin. Enerji hepimize lazım😊🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl lâzım Yıldız :) Günaydın :)

      Sil
  2. Tüm yorgunluğuna rağmen blogu atlamıyosun ya, çok hoşbişey bu bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamı toplayıp plânlarımı netleştirip dinlendiğim yer burası da ondan Bahar :)

      Sil
  3. Bu nasıl bir Günaydın enerjisi:)) hepimize lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaymadan bir enerji geldi ama Özlem, geçti sonra :D

      Sil
  4. Kolay gelsin Handancım, ben inanıyorum sen atom karınca gibisin maşallah tü tü tü tü tüüüü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aynaya baktığımda hipopotama yaklaşmış durumdayım Ecehan, keşke karınca olaydım :D

      Sil
  5. Sen uyanamadin diye basligi oyle yazmissin, ben de su an nasil aciktiysam yazida sadece kek kek pastane kek kelimelerini goruyorum :))

    Kolay gelsin butun islerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, kek o kadar yamuk oldu ki Yasemen, anca o kadar olabilirdi, görmesen daha iyi :D

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. eveet sen çok seversin ev işi bak bunun için gece uyumamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele mutfak temizliğine bayılırımmm Deep, uyku tutmadı o yüzden :D

      Sil
  7. Kolay gelmiştir inşallah kuzum.

    YanıtlaSil
  8. Gece uyku tutmama durumunda iş yapma fikri güzel ben hep oyalanıp uykumun gelmesini bekliyorum; sevdim ben bnu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bir işe yarıyor uyuyamamak :D

      Sil
  9. Ben de karar verip yatinca hic uyuyamam 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyku enteresan bir şey Derya , bizim isteklerden ayrı takılıyor kendisi :)

      Sil
  10. 7 gün 24 saat uyusam daha yok mu derim; ama 4,5 senedir bölünmeyen uykum yok dersem abartmış olur muyum bilmiyorum... Allah kolaylık versin bacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar küçükken ben de deliksiz uykuya hasrettim Tuba, bir de gündüz çalışınca Allah sana güç kuvvet versin canım.

      Sil
  11. Allah kolaylık versin, yaşam yoğun akıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle akıyor, Allah hepimize kolaylık versin.

      Sil