Nostaljik Pazartesi

Kasım 19, 2018

Bu hafta bloğu ilk açtığım sene kasım ayında yazdıklarıma baktım. Orada bir oyun başlatmışım.

Diyorum ki haydi o oyunu yine oynayalım. Katılırsanız çok sevinirim :)

22 Kasım 2005 Salı

Zincir

Canım oyun oynamak istedi bu akşam. Aşağıya bir cümle yazacağım, benden sonra gelen o cümlenin içinden bir kelime seçip onunla cümle kuracak.

Bakalım neler çıkacak.

Hadi canım, üşenmeyin... En güzel cümle yarışması yapıcam sonra :)

"Cümleler ilk söyleyenlere ait olsaydı bugün konuşacak birşey bulamazdık.."

(Bunu kim söylemişti hatırlayan varsa söylesin bana, bulamıyorum kimin olduğunu..)

Eveet bekliyorum cümlelerinizi. Pazartesi sendromu modumuzu atalım üzerimizden. 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Cümleler kurmak istiyorum, hislerimi anla diye ama boğazımdaki o düğüm izin vermiyor konuşmama.
    ....

    YanıtlaSil
  2. Yaşamaya dair ne varsa,
    hepsi senden, sana AİT !

    YanıtlaSil
  3. Cümleler varsa söylenmmemiş, özlemler kalır hiç dinmemiş.

    YanıtlaSil
  4. İlk söyleyen olmak isterdim yaşamın ritmine uyum sağla, kendi notanı bul ve o muazzam orkestranı yönet diye..

    YanıtlaSil
  5. Konuşacak daha çok şey var aslında, bakışlarla anlatıyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
  6. Bugün seni çok özledim

    YanıtlaSil
  7. " Cümle alem ne der "
    Diye konuşacak,şeyleri saklayanlara Allah akıl versin.

    YanıtlaSil
  8. Yaşama dair henüz kurulmamış cümlelerim yarını bekliyor bir yerlerde.

    YanıtlaSil