Hazır Bilgisayardayken Eski Fotoğraflara Bir Bakmak İstedim

Kasım 08, 2018

Bloğu açtığım sene bizim aile böyleymiş :)


















Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Çok tatlı.Albüm bakıyor gibi hissettim. Malum bir zamanlar resim albumleri ailelerin baştacıydı.
    Bende arada eskilere bakarım.Biraz moral bozuyor ama yine de güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakarım Mehtap , çok haklısın hem yüreğşmi sızlatır hem de mutlu eder. Hâlâ bastırıyorum ben sevdiğim fotoğrafları, bilgisayarda kalmasını istemiyorum sadece :)

      Sil
  2. Yaa küçücüklermiş, ne tatlılar :) Sen hiç değişmemişsin ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa , küçücükler daha Özlem :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. boks ve handan :) zaman nasılda geçiyor .... umarım bugünlerimizi de ilerde gülerek yad edebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ara kickbox yapıyordum Dilek, kumtorbası aldırmıştım kendime. Zavallı torba asacak yer olmadığından depoda duruyor, yoksa stres atmak için harika bir yöntem , tavsiye ederim :)

      Umarım öyle olur canım.

      Sil
  4. Ne çabuk büyümüş tatlı bıdıklar. Sen daha zayıfmışsın Handaaannnn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O en son o kadar zayıf olduğum seneydi Yıldız, şu anki halimden on kilo zayıfım :(

      Sil
  5. Ya adeta zaman makinesi gibi, eski günlere ve o anlara ışınlanıyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafların bize verdiği hediye Mimoza, anı saklayıp istediğimiz zaman o âna ışınlanmamızı sağlıyor :)

      Sil
  6. İnsan zamanın hızını fotoğraflara bakınca anlıyor.
    2-3 sene önceki fotoğraflarıma bakınca bile fark ediyorum. Çok hızlı geçiyor hayat çoook!

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlilar yaa cocuklar hep kücük mu kalsa ne 😂

    YanıtlaSil
  8. 2005'te bırak blog yazmayı bilgisayar kullanmayı yeni öğreniyordum ben :-)

    Fotoğraflar çok güzel. Ben de 1-2 senede bir beğendiğim güzel fotoğrafları çıkarttırırım. Fotoğraflara albümde bakmak ayrı bir keyif veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yakında o tarihlerde yeni doğmuştum ben diyenler de çıkacak Şule, bu azimle en eski blog ben olacağım. Zaten aktif olarak yazanlar arasında ilk üçteyim galiba :D

      Albümde fotoğraf bakmanın keyfi başka bir şeyde yok :)

      Sil
  9. Sıcak aile tanımı fotoğraflara yansımış. Boks ilginçmiş. Biz de bazen eski fotoğraflara bakıyoruz, bu bizi hem eğlendiriyor hem de mutlu ediyor.

    YanıtlaSil