Güz Manzaraları

Kasım 20, 2018

Geçen gün spotifyda haftalık keşifte dinlediğim bir şarkı çok hoşuma gidince grubun albümlerini dinledim. Yağmurlu bir akşama çok yakıştı.  Sizinle de paylaşayım dedim.

Her fotoğrafta This Way to The Egress grubunun şarkıları var. İstediğinize tıklayıp kendinize çıkanı bulun bakalım :)











Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Resimler arasında kararsız kaldım, hepsi çok güzel.En sonuncuda karar kıldım.Güzel şarkı, sesleride çok güzelmiş.Yormadı dinlerken.teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkı grubu keşfettiğim şarkıydı Mehtap :)

      Sil
  2. Fotoğrafların her biri mükemmel fakat işyerinde hiçbir şarkıyı açamıyoruuum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve kadar sabret , akşam şarkısı olsun sana Mimoza.

      Sil
  3. So It Goes,
    Çok güzeldii, fotoğraflar kadar olmasa da :))

    YanıtlaSil
  4. Tünaydın şeker ♥

    Tarantella çıktı bahtıma benim ;)

    YanıtlaSil
  5. işyerinde olduğum için dinleyemedim ama resimlere bayıldım ne güzel bir paylaşım olmuş....resimler mis gibi sonbahar kokuyorlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evde dinlemeyi unutma :)

      Sil
  6. Gerçekten çok kararsız kaldım hangisini seçsem diye... Çok güzel fotoğraflar
    Şansıma çıkan ise "Pocket Change" :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurda dinlerken insanın içine mutluluk veren hafif şarkıları var bu grubun Sibel, hoşuma gitti.

      Sil
  7. resimlerin ve o güzel şarkı falların çok seviyorum :) çok güzel kareler olmuş bana çıkan şarkı da çok güzelmiş This Way to the Egress - Live Through Your Strings :) emeğine sağlık güzel kadın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazırlamayı seviyorum Özlem :) Öpüyorum seni kocaman.

      Sil
  8. Kirmizi top top cicekliyi sectim güzeldi sarki 😊

    YanıtlaSil
  9. Pocket Change. Fotoğraflar da şarkılar da harika. Yağmur yağıyor İzmir' de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de yağmur yağıyorsa hava ılıktır, hava buz gibiyse güneş açar :)

      Sil