Fırtına Öncesi Sessizliği

Kasım 22, 2018

Evde kimsenin olmadığı sessiz bir gün .

Önce iş mi yapsam moduna girdim ama ardından hemen çıktım o moddan. Bugünü tembelliğime ayırdım.

Yani ikinci makina çamaşır yıkanıyor, mutfağa girilip yemek yapılacak,temiz banyo kilimi serilmeden yerler süpürülüp silinecek tembelliği :D

Cumartesi günkü doğumgünü partisine çağrılan çocuklardan kesin gelmeyecek olanlar da bir bir ayarlama yapmış geliyorlar . 25 en fazla olur derken 30 a doğru gidiyoruz . Allah yardımcımız olsun. O güne kadar bol enerji depolamalıyım.

Sonraki hafta bir partimiz daha olacak.

Ve lütfen bu gelen yirmi küsür çocuktan da parti isteyen birileri çıksın :D

Yani öyle görülüyor ki gelecek cuma akşamına kadar evde ayaklarımı uzatacağım tek gün bu.  Gidip kendime bie yeşil çay yapayım.

Şimdi düşündüm de pazar günü de öyle olacak kesin, üstümden tır geçmiş gibi yatarım artık :D

Çok kilo aldım. Bu kadar alınca yüzüm ablaklaşıyor. Acilen vermem gerek . Kırklı yaşlarda gibi görmeye başladım kendimi. He canım zaten öyleyim ama yüzüme vurmana gerek yok.

Aaa, durun geçen hafta Metos'la aramızda geçen komik konuşmayı da yazayım size.

İstanbul'a geldiğimizden beri çektiğimiz gözü dönmüş kitap kurtları fotoğraflarına bakarken geçti konuşma.


-Oğlum sekiz senede metamorfoza uğramışsın neredeyse.
- Sahiden de öyle olmuş anne. Sen her fotoğrafta aynısın.
- Hımm, belli bir yaş aralığında insan aymı kalıyor, sonra gümm.
- Otuzbeşsin di mi anneciğim :)
- Evet iyi fikir .
- Yakında yirmi yaşında olacağım, o zaman 38 falan dersin artık. Sonrasında?
- Valla sonrasında ya seni tanımam ya da kocamın ilk eşinden derim .
- Hahaha, yalan da değil aslında :D
- Heee, o şimdi nerde diye sorarlarsa burdaaa deriz :D

Geyiğin dibine vurduğumuz an olup bayağı güldük oğluşumla.

İşte böyle.

Bloğu açtığından beri 35 yaşında asılı kalan bu kadın şimdi gidip bi çay içsin.

Sonra grafon kâğıtlarından nasıl ressam şapkası yapıyordum ki ben konusuna yoğunlaşsın :D


Görüşürüz millet.

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Ana oğul çok tatlısınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, senin tatlılığın o Yıldız :)

      Sil
  2. O şapka grafon kağıdından mı? Vallahi harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet grafon kâğıdından benim tasarımım Sezer :D Teşekkürler :)

      Sil
  3. Kolay gelsin handancığım hep 35 te kalman dileğimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumuz öyle kalsın hep Özlem :) Ama biz doksanları geçelim bence :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kolay gelsin enerjinize hayranım.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra, benden de sevgiler :)

      Sil
  5. Kocamin ilk eşinden ben cici anne süper fikir senin gbi genç anne için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bir yerden sonra bu kartı devreye sokmak gerekecek Sev :D

      Sil
  6. Kolay gelsin, mutlu geçsin, yenilerini getirsin o zaman...

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin, yormadan geçsin, peşinden yeni partiler getirsin kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Tülin, teşekkürler :) Senin etkinliğini de unutmadım, ilk fırsatta alış verişe gideceğim :)

      Sil
  8. Evlada bakar mısınız nasıl da gönül çelmeyi biliyor:)
    Bende bugün gelecek misafir için az biraz temizlik yapacaktım sözde. Hiç içimden gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hâlâ son hazırlıklarımı tamamlamadım Hayalperest , son ana kaldı nasıl yetişecek bakalım.

      Sil
  9. :) bir şapka bu kadar mı şirin olur :)
    ve diyalog sahiden süperdi; insanın evladıyla böyle güzel (maaşallah) bir bağ kurması ne hoş :)
    Bana Gilmore Girls dizisini anımsattınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapkalar umarım çocuklara olacak Mimoza.

      Gerçekten de insanın çocuğunun büyüyüp de karşılıklı sohbetler ve espriler yapabilmesi harika bir duygu :)

      Sil
  10. Hahaha 35 iyi orda takılın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk gelin gibi olucam biraz ama idare ediyoruz Tigris :D

      Sil
  11. hep neşeli sohbetler ve yoğunluk olsuuuun işteğğğ :)

    YanıtlaSil
  12. Basim döndü okurken, kolay gelsin 😊

    YanıtlaSil
  13. Hep 35 te kalmak çok iyi bence😊

    YanıtlaSil
  14. hahaaa :) Nasıl tatlı bir sohbet bu :)

    YanıtlaSil
  15. Muhabbetinize bayıldım.. anam kaşı her bir yerini vur tahtalara falan değmesin nazarım :D :D Hem 35 bile büyük demişsin ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına olsun, sizin de bol sohbetleriniz geçsin oğluşunla aranızda Tuba :) Şu aralar kilo aldım kırklarda gözüküyorum acilen kilo vermem lâzım :D

      Sil
  16. Bana sorsan ben de en fazla 35 sin derdim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehmet, oğşan işi bozuyor işte. Neyse ki geç doğurmuşum :D

      Sil