Nostaljik Pazartesi

Ekim 01, 2018

Dün gece seyrettiğim 1998 kamera kayıtlarından sonra şöyle bir moda girdim :)

20 Mart 2007 Salı

Grup Terapi

Kilo problemi olanlar buraya arkadaşlar. Bugün size terapi hizmeti vereceğim. Eh, daha da ne yapılır bilmem.

İlk ben başlayayım.

Ben Handan. 36 yaşındayım.

Ve oburum.

Özellikle canım sıkıldığında mutfağa gidip çayla birlikte ne bulursam yerim. Ekmek arası çikolata mesela. Hele o bol kalorili mısır cipsleri yok mu.

Ama malum yaz geliyor, ve üzerime yapışanlardan kurtulmak istiyorum. Başaramıyorum :(

Üüüüüü...(Ağlama efekti)

(Burada seni seviyoruz Handan demeniz gerekiyor.)

Tamam şimdi başka duygularını paylaşmak isteyenler varsa buyursun.

(Beni burada sap gibi tek obur olarak bırakırsanız, bu post 12 saat içinde kendisini yok edecektir haberiniz olsun :)

Günaydın... Bol yeşillikli bir güne açılsın sabahımız ...

69 yorum:


O zaman 69 yorum olmuş. Hadi bakalım dökülün grup terapistçiler. Kim başlıyor benimle birlikte? 

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Günaydın Handan abla. 🤗 Biz oburgiller olarak pek mutluyuz ama o kiloları vermek lazım tabii. Ben de uğraşıyorum 4 kilo gitti kaldı geriye 5-7 kilo o da gidicek inşallah. 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başıma Ebrar, 4 kiloyu veren gerisini de veriri, hadi bakalım :)

      Sil
  2. Benim kadar obur kimse olamaz diyorum sadece. Aldığım kilonun haddi hesabı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80 i geçince bir dur diyorum kendime ama bir zamanlar bu 70 i geçtiğimde yaptığım bir şeydi Özlem :/

      Sil
  3. Seni kilolarınla seviyoruz Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizlerim de sevseydi iyiydi Yıldız, merdiven inememeye de başladım artık.

      Sil
  4. oburuz ama mutluyuz. ay bunu yersem kilo alır mıyım, ay bu kac kalori hesabı ile kafayı yemektense, istediğimi yer mutlu olurum. Nasılsa yiyen de ölüyor, yemeyen de:)))) şimdi bana kaliteli yaşam, hastalık muhabbeti hiiiccc yapmayın, kalbinizi kırarım:))))))
    Cenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu değilim ben yaaa Çenebaz , dizlerim çok ağrıyor, mecbur vermem lâzım. Yemeyi seviyorum ama gezmeyi daha çok seviyor olabilirim :D

      Sil
  5. Ay canım yaaa, seni seviyorum Handan'cığım ayrıca öyle gözebatan bir kilon yok, takma kafana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana batıyor Müjde, aynadaki kadın tanıdığıma benzemiyor :D O değil de dizlerim dizlerim, mesele orada.

      Sil
  6. onca blog arasında koşa koşa senden dua istemeye geldim konuya bak :) şişkoyum hemde şipşişko :)
    Yarın için bana dua et olur mu inşallah çok güzel haberler veririm :) detay yazmayım ama sen dua et olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualarım seninle Esmanur, yoksa düşündüğüm şey mi, ayyy hadi güzel haberler ver :)

      Sil
    2. Evet aynen düşündüğün şey AMİN inşallah :)

      Sil
    3. Olmadı sonuç negatif güzelim.Her şeyin hayırlısı artık

      Sil
    4. Hayırlısı neyse o olsun canım.

      Sil
  7. Terapiden çok motivasyon grubu kuralım bari:)) terapi olamıyoruz gaza gelelim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güya çok kararlı başladıydım Kadriye, yine olmuyor . Neyse bu saatten sonra yemeyeyim bari en azından.

      Sil
  8. Ama lezzetli olan her şey kilo aldiriyor. Küçük yeşil agaclari yemek kilo aldirmiyor, ama çikolata kadar lezzetli değil işte, banane çikolata yiyeceğim işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başlayamadım zaten, olmuyooor :)

      Sil
  9. Aslında ben de tam kilo vermeye çalışacaktım :-) ama hamile kalınca şimdilik erteledim. Nasıl olsa doğumdan sonra vermeye çalışacağım bol bol kilolarım olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Metehan'ı doğurduğum kilodan bile fazlayım sanırım Şule, benim de vermem lâzım doğum kilolarını :D

      Sil