Kuşlar Şen Kuşlar

Ekim 06, 2018


Sabah cırtlak sesli papağan videosu çekmiştim, instagramda paylaşırken bir baktım bugün kış gözlem günüymüş, hahaha, bak bakkala giderken sizin için kuş gözlemişim.

İçime doğmuş herhalde. Ya da kuşlar bugün bizim günümüz, gözle bizi diyerek yanıbaşımdaki ağaca konup cavıldamış olabilirler :) Yok yanlış yazmadım cıvıldamıyor cavıldıyorlar :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ben her gün karşı damdaki martıları gözlemliyorum.Bana her gün kuş gözlemleme günüymüş galiba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bana da öyle Mehtap. Kumrular, serçeler, martılar, kargalar ve saksağanlar. Yazın kırlangıçlar. Gün batımında sığırcık sürüleri. Arada görebilirsem baştankara, ispinoz ve kızılgerdanlar. Bir de leylek sürüsüne rastladıysam, vuhuuu, değme keyfime :)

      Sil
  2. Hakikaten cavıldıyor bunlar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl, insan zıplatan türden Şebo :)

      Sil
  3. ne cavıldamışlar be:)))))) Eline, kamerana sağlık Handancım
    Cenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar güzel renklere bu kadar berbat bir cavıldama Çenebaz :)

      Sil
  4. ne güzel nağme yağmış bunlar böyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah insanı yatağından zıplatır :)

      Sil
  5. İçine doğmuş:)))ay bunun sesi yine iyiymiş sen bizim damdaki ve çam ağacındaki kargaları göreceksin sinir şeyler bir de kedilerin mamalarını keşfetmişler dadandılar viskas yiyorlar!!! Gidin lan onlar kediler için diyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, burada da görüyorum, sokaktaki kedi mamalarına dadanıyorlar Müjde :)

      Sil
  6. Ne güzel hissettirmişsin bize, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil