Çay Rengi Diye Bir Renk Olmalı Hayatta Bence

Ekim 16, 2018


Kahvelerin fincanla, yanına çikolatayla, yok kitapla falan süsleyip püsleyip fotoğraflayınca güzel oluyor tabi ama, bakın çayın hiçbir şeye ihtiyacı yok. Filtresiz, fincansız, süssüs püssüz, doğal olarak güzel :)

Kafama koydum bir ara kendime çay fotoğrafı meydan okuması yapacağım :)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Çayın rengi beni de büyülüyor Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaydanlığım pencerenin önünde, bir anda işi gücü bırakmış onu izlerken buluyorum kendimi Sevgi:)

      Sil
  2. çınaraltı kahvelerde çokzel oluyooo :)

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum çayı, yorgunluğumu alıyor, şöyle çok yorulduğu bir günde, insan ne yapar banyosunu yapıp, elinde bir bardak veya fincan çayla oturdu mu tüm yorgunluğu gider....afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gider o yorgunluk Müjde, harika bir içecek :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. sabah 2 fincan çay içmeden afyonum patlamıyor. Çaysız yapamayanlardanım. Günde 4 fincanı da geçmem ama. Renk muhteşem görünüyor. Çekenin de yeteneğini unutmamak lazım
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bu sefer benimle alâkalı değil, camdan vuran güneşle hemen karşımda beni çek diyordu Çenebaz :)

      Sil
  5. Öyle demeyin ama çay bardaklarımızı da boğaz manzarasına karşı az çekmiyoruz. Hele Paşabahçe'nin çok şık tasarım bardaklarıyla ne güzel oluyor. Kahve de bizim, çay da bizim diyenler adına :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin yeri ayrı tabi Rabia, kahvenin kokusu, çayın rengi :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. Kaynanam çayı sever. Banada derdi sanada sevdiririm içeriz birlikte diye. Ama ben alışmadım. Sadece kahvaltıda bir bardak.
    Yeter bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, Bilgehan da hiç içmiyor neredeyse Hayalperest , bizim gibi çaycıların arasında kahveci oldu oğlan :D

      Sil
  7. Hastasıyım çayın her daim içerim, rengi nar ciçeği çayı gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her daim içerim Özlem, demlenmesini bekliyorum şu an :)

      Sil
  8. Çok çay içilen bir evde büyümememe rağmen çok seviyorum içmeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay içilmeyen ev hayal edemiyorum Özgür :)

      Sil
  9. Biz millet olarak çaycıyız bence. Genlerimizde var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye'ye kesinlikle katılıyorum.
      Bizim damarlarımızda çayla karışık kan akar :)

      Sil
  10. Demli cay rengi güzel görünüyor gercekten de. Icmeyi cok sevmesem de 😂

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle katılıyorum sana. başlı başına çok güzel.yanına gelenlerle güzelleşmesine ihtiyacı yok ama gerçekten okunan bir kitapla da pekala iyi gider bir fincan çay :)

    YanıtlaSil
  12. Çay gibisi avar mı be Handanım, mutfakta çay fokurduyorsa o ev yaşıyordur benim için ♥

    YanıtlaSil
  13. Bir çaysever olarak arkandayım :))

    YanıtlaSil
  14. bir ara çok çekerdim çay resmi.Bana da kahveden daha güzel gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi ciddi bir ara yapacağım çay fotoğrafı meydan okuması Mehtap, her yerde çekeceğim :)

      Sil
  15. Çay da çay yani .mis olmuş

    YanıtlaSil
  16. Çayı yudumladın mı buram buram hissedeceksin Karadenizi, kokusuyla, sertliğiyle, rengiyle. Çay var içersen, sohbet var istersen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi aldım bir fincan, dinleniyorum Mehmet, yerini hiçbir şey tutamıyor benim için :)

      Sil