Akşamdan Kalma Sabah Halleri :)

Ekim 20, 2018

Bilgehan'ın yarışması var. Sabahın altısında kalkmak zorunda kaldım.

Metehan da frp oynamak (oynatmak) için gidecekmiş, o da sekizde kalkayım dedi.

Ben saat birde Mecidiyeköy'de atölye var ama öğlene kadar yatar dinlenirim diyordum. Nerdeee.

Bu kadar klüplere katılmalarına izin vermemek lâzımmış azizim. Bu ne be :)


Dün akşam 5 yaşında 20 kadar çocukla başa çıkmış kaptan biraz dinlenmeyi hakkediyordu oysa :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Aaa ne güzel korsanlar bunlar böyle!!:))) Çok yakışmış, bir define sandığı eksik, Handan'cığım burası maskeli balo düzenlenen bir yer mi yoksa senin ya da arkadaşının evi mi sırf aranızda eğlenmek için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korsan temalı doğumgünü partisi hazırladık Müjde. Bu parti öncesi kendi hazırladığımız dekorun önünde çekildi. Fotoğraflar gelsin, curcunayı da paylaşacağım :) Haa define sandığı da var ama onu parti sırasında ipuçlarını takip ederek bulduk :)

      Sil
  2. Severim ben bu korsanları ama :))

    YanıtlaSil
  3. çok şekersiniz
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Hahahaaaa :))) Kaptanım korsanım şahanesin sen...
    Hadi gelsin fotolar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk denizi feci tuttu ama neyse karaya vardık Şebo :)

      Sil
  5. Çok yorulmuş ama eğlenceli olmuştur:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel fikirmiş. Tebrik ediyorum bu güzel korsanları. Sizin gemiye esir düşmek isteyen çok olur bence😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, Can kaçacak delik arıyor ama Yıldız.:D

      Sil
  7. Bayıldım, fotoğraftan enerji fışkırıyor resmen :) maaşallah demeden gitmem :)

    YanıtlaSil
  8. Temalı kutlamalarınıza bayılıyorum :) Yine harika bir iş çıkarmışsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de temalı kutlama plânlamayı seviyorum Nihan :) Teşekkürler :)

      Sil
  9. Korsan temasını sevdim, sizlerde çok güzel çıkmışsınız.

    YanıtlaSil
  10. Cok dagiliyor insan bizde de ayni durum. Birinin müzik okulu birinin etüdü biri gezecek sürekli cocuk götürüp alma durumu var 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler kendileri gidiyorlar artık neyse ki, ama kalkıp yolcu etme saatleri birbirine denk düşmeyince evde sürekli bir devinim oluyor Derya :)

      Sil
  11. Bi de sevimsiz olur derler, pışşşıkkkk; ne şeker korsanlar var <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraf eğlenceli görünüyor :))

    YanıtlaSil