Eylül 20, 2018


Sabahları Bilgehan'la okul yolunda çok eğleniyorum. O yürümekten pek memnun değil, sanırım hava yağmurlu olsa da minibüse binsek diye can atmakta :D Neyse ki bana ben kendim giderim sen takılma peşime demedi hâlâ :)


Bu sabah korunun tozlu yollarında ilerlerken köy okuluna ulaşmaya çalışan çocuklardan biri yaptım onu. Kilometrelerce dağ taş demeden yürüyor yürüyordu. Hahaha. Sen yürümez direk çiftçi olurdun dedim. Sonra baktık, ııh ,  bizimkisi çiftçi kadar hayatta çalışmaz. Çoban olup 50 koyunla gidip 5 koyunla döneceğine karar verdik. Zaten köyün arkasında görünmeyeceği ilk yere atar kendini :D


Ama 2,5 km az da sayılmaz bak. Bir de aburcubura bu kadar düşmeseydi forma bile girerdi valla.


Not : Sabah güneşinin altındaki dünya güzellerine tıklayarak şarkınızı alabilirsiniz :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Yazık ama çocuğa o kadar yolu nasıl yürüsün ki.
    Gerçi yolda güzelmiş ama.
    Bu sefer mızıkçılık yok. Tamam şarkım, Dusokute:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjik bir şarkı çıkmış Mukaddes :)

      Hiç yazık değil, yağlarından yaksın azıcık :D

      Sil
  2. Allah seni emi :))))) Çocukla nasıl uğraşıyor bak :))
    Çok güldürdün beni Handan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım saat yol yürüyoruz, afyonu patlamamış Bilgehan konuşmayınca benim çeneme vurdu Şebo :D

      Sil
  3. İlahii Handan, ben de çok güldüm, bence kabahat yaşadığı devirde, ben çocukken servis yoktu ülkede. O kadar yolu yaya giderdik üstelik çamursa çamurlara bata çıka, karsa karlara bata çıka, Ankara o yıllar her kış bol kar yağardı, iklim bozulmamıştı henüz, kış kışa benzerdi yani, eve gidince bir demir vardı hatırlarım o demirle botumuzdaki çamurları temizlerdik bir gazete serip....

    Şimdi herkes servisle gidiyor alıştılar tabii yürümemeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne alıştılar Müjde. Gerçi biz ilkokulda yürüyorduk ama tabi o on dakikalık yoldu. Burada bir de hafif yokuş var ama havalar bu kadar güzelken yürümemek ayıp :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun okullarınız :)

    YanıtlaSil
  5. Eğlenceli bir yazı olmuş.
    Eminim yaşarken daha çok eğlendiniz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Hayalperest, sabah okula gittiği üzerine bir de yürüdüğü için bayık olan oğluş nasıl uyandırılır konusunda ilerleme gösteriyorum :)

      Sil
  6. Ahaha dedem yürümeyi çok sever ama hiç hoşlanmamış köyde yapılacak işlerden, okumuş öğretmen olmuş. Bilgehan'da okurdu ne güzel işte. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun da orada ya Bilgehan veliaht pirens olmayı tercih etmekte, hiçbişi yapmayacak :D

      Sil
  7. Büyük şehirde bir yerden bir yere yürüyerek gidebilmek büyük bir nimet diye düşünüyorum :) Keşke ben de yapabilsem zira bizde de oturduğu yerden kalkmayan bir ergen var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim ergen de ne kadar dayanır bilmiyorum , tek umudum sohbet etmeyi sevdiği için bana hayır diyememesi :D

      Sil
  8. Sabah sabah Shakira ve Rihanna düetiyle enerji doldum. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  9. Ben yillarca yürüyerek gittim, her gün yeni bir maceraydi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiki çocuklar hep mobilize Derya. Neyse ki son bir kaç senede otobüs ve minibüs öğrendiler :D

      Sil
  10. Vallahi ben de olsam kış gelsin de minibüse binelim diye beklerdim. :)). Yine de keyifli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında minibüse karşı değilim tabi Mehmet ama biraz hareket etmesi Bilgehan'a çok iyi gelecek. Üstelik yolun yarısı zaten minibüsle gidiliyor . Hem minibüs paralarını ona veriyorum :D

      Sil