Sabah Sabah Orman Kaçamağı ile Günaydın

Eylül 18, 2018



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Çooook güzel ay akp'liler görmesin burayı:( ama çok ıssız kimsecikler yok sen burada gezerken yanında silah taşı ya da biber gazı filan olsun, böyle tipini beğenmediğini birisi yaklaşırsa elini cebine at silahı çıkart ödü kopar kaçar gider...kullanmak zorunda kalmazsın...ay na'pim sevdiklerim sözkonusu olunca aşırı korumacıyım...
    Çok teşekkürler unutmadan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır herkes buraya göz dikmiş durumda Müjdecim. Şimdilik hayatta hâlâ .

      O ağaçların hemen yanı ana cadde. Ben özellikle çekmemeye çalıştım içeride yürüyüş , spor yapan çok, merak etme :D

      Sil
  2. Tünaydin diyeyim ben 😂. Ben de basladimsabah turlarina. Doga harika simdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşli sabahlarda ben etraf seyretmekten yürüyemiyorum ki Derya :D Neyse ki koruya girene kadar bir saat yürümüştüm zaten :D

      Sil
  3. Keşke paylaşmasaydın görenler olur AVM dikerler hemen. Doğa bir gün bizden intikamını alacak. Nefis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten gözler ileri derece üzerinde Mehmet, şehrin ortasında bazılarına başka yeşilleri hatırlatıyor $

      Sil