Parkta Bir Tur Atalım

Eylül 16, 2018






Pazar şarkınız için beğendiğiniz fotoğrafı tıklayın :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Leopar Rojas- El Condor Paşa

    Farklı bir tarzda beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim o şarkıyı Yürüyen Balık, bu yorumu bana da değişik geldi ama ben de beğendim :)

      Sil
  2. "Park" sözcüğünün alışveriş merkezleri ile özdeşleştiği çağımızda böyle yeşil dokulu ve maviye huzurlu parklarda tabii ki tur atalım, hatta bir banka kurulup kitabımızı da okuyalım :) "Doris Day - Autumn Leaves" dedi falım bu pazar için. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bende daha özdeşleşmemiş park sözü Mutlu , çok şükür :D

      Sil
  3. El Condor Pasa orta1, 2 yıllarımı hatırlattı, Doris Day ah bayılırım, hala hayatta diye biliyorum çok yaşlanmış tabii..eline sağlık Handan'cığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik zamanda yolculuk yaptırıyor Müjde :)

      Sil
  4. Hepsini açıp, El Condor Pasa'da karar kıldım. Hatta birkaç kez dinledim:)

    YanıtlaSil
  5. Tabii kisi deniz masmaviydi ve ona tıkladımjmmm: Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex

    Şu resme tıklayıp şarkı dinleme işini senin bloğunda görüp sevmiştim ben de yapıyorum hep

    Renklerinle hep varol Handan

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sende keyifle tıklayıp şarkımı alıyorum Kadriye, ne güzel :D

      Sil
  6. Aa bu park harika yahu 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam üzeri kalabalıklaşınca kaçtık ama sabah erken saatlerde eminim çok daha güzeldir Derya. Ağaçlar büyüyümce daha da güzel olacak.

      Sil
  7. Sting-Fields of Gold. Deniz mevsimini uğurladığımıza göre, park yürüşlerimize ve bisiklete başlayalım. Sonbaharın özünü yaşayalım değil mi?

    YanıtlaSil