Yaz Abur Cuburu 2018

Ağustos 17, 2018

Öneri Makinesi geçen sene hazırladığı Ya Abur Cuburu mimini gelenekselleştirmiş, Sibel de beni mimlemiş. Geçen sene de çok severek yapmıştım , yine büyük keyifle başına oturdum. Hatta utanmadan yeni çıkmış albüm arıyorum şu anda  ,o kadar gündemden uzağım ki :D Neyse gittiğim ve gitmeyi düşündüğüm konserlerle yetinebilirim bence :)

1. Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı

Bi dakka, albümü dinliyorum şu anda. Hah şu harika dersem hemen yazacağım :D

Yok o albüm beni sarmadı.

Aaa buldum buldum :)



2. Bu yaz en yeni keşfin

Bu yaz yeni keşfim Metehan'ın bulduğu Ye Banished Privateers grubu. İrlanda ve İskoçya folk müzikleri modunda 30 kişilik bir grup. Üstelik bak dinlediğim albümü de yeniymiş. 2017 de çıkmış. Yürüyüş yaparken ve yolda çok iyi gidiyor. Tavsiye ederim.



3. Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı

Hımmm. Sürekli dinlediğim demesek de fiyord turunda dolaşırken sürekli dilime dolanan şarkıyı koyalım buraya :)



4. Bu yaz en çok duyduğun şarkı/albüm

Ya ben dışarıda pek dolaşmadığım,  dolaşsam da kulağımda kendi müziğim olduğu için duyduğum bir şarkı olmuyor. Olsa da çabucak siliyorum aklımdan sanırım. Ama bunu yazayım, hediyelik eşya dükkanında gezerken dinledim bol bol :)



5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin şarkı

Ehehehe bana bunlarla gelin işte :) Bu yazın mucizesi GunsNRoses konseriydi malum. Konseri bir hafta önce öğrenip,tatil planlarımızı hemen değiştirerek kapısına gittiğimiz ve sevgili İngmar ile tanışıp biletlerini almamız üzerine hangi şarkı dinlenir :)



6. Sence bu yazın en favori hiti

Bence en favori hiti bu. Ama hangi yazdan kalma bilmiyorum :)



7. Senin bu yazını anlatan bir şarkı

Bu da gittiğim diğer konserden bir şarkı olsun.


Çok eğlendim bu mimi yaparken. Şarkılara ulaşmak için fotoğraflara tıklayın dememe gerek var mı bilmiyorum . Neyse dedim gitti :)

Ben de Mukaddes, Müjde , Yıldız ve Sev 'i mimliyorum. Bakalım onlar bu yaz neleri dinlemişler.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. En, en, en çok ABBA- The Winner Takes It All'u seviyorum, ABBA'nın en sevdiğim şarkısı da bu zaten. Agnetha ne güzel söylüyor, sesini kıskanıyorummmmm:))))
    Beni de mimlemişsin, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradan sana kart göndermiştim ama hâlâ ulaşmadıysa kayboldu galiba Müjdecim.

      Senin müzikleri de merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel şarkılar seçmişsin.
    Şebnem Ferah'ın albümünü de ben de çok sevdim.

    A-ha ve Abba da gezi için süper seçimler. Sweet Child of Mine'ı olsa da hep beraber söylesek ;p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür etmeden gitmeyi unutuyordum. Cevapladığın için çok mutlu oldum.
      Müzikli mim denilince aklıma gelen blog dostlarımdan birisin çünkü.

      Sil
    2. Ben de mimlediğin için çok mutlu oldum :) Şarkı ve film mimlerine bayılıyorum :)

      Sil
  3. Believer'i ben yeni keşfettim ve çok sevdim. İrlanda şarkılarını da yürüyüşlerimde değerlendireceğim. Yürürken tempolu şarkı arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürürken tempolu şarkı olmazsa insanın hızı kesiliyor Şule, İrlanda şarkıları tam kıvamında :)

      Sil
  4. seçimlerini hep beğendiğim doğrudur :)

    YanıtlaSil