Sabahın İlk Saatleri

Ağustos 16, 2018


 Buradaki son sabah. Sadece üç gün  olsa da denize ve dalga sesine doyduk.



Sabahları sakin sakin yüzdük. Akşamları dalgalarla oynadık. Ege Denizi ile özlem giderdik.


Çam kokusunu içimize çektik bol bol. Şimdi bir kere daha dalıp çıktıktan sonra yola koyulma vaktidir. 


Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. öyle de güzelmiş ki Handan
    BAktım baktım resimlere doyamadım var ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi Kadriye, izlemeklere doyamadım .

      Sil
  2. Deniz kokusu ve çam kokusu... Ne de iyi gelmiştir ruhuna...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş Handan, ne iyi yapmışsınız. Fotoğraflar da harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün için oralara kadar gidince iki üç gün de kendimize ayıralım dedik Müjde :)

      Sil
  4. Fotoğraflar huzur burada diye bağırdı resmen bana, kefyini çıkarın:)

    YanıtlaSil
  5. Deniz huzur demek, kesin öyle.
    Diğerleri de onun bahanesi:)

    YanıtlaSil
  6. Ohhh missss ♥
    Su gibi gelin inşallah canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebo, pek su gibi dönemiyoruz trafik başlamış yav. Bir de üzerine kaza olmuş. Bursa'ya varamadık hâlâ :)

      Sil
  7. Hayırlı yolculuklar olsun o zaman. :))

    YanıtlaSil
  8. İnstagramdan da takip ettim hep , harika yerler, harika fotoğraflar Handan.

    YanıtlaSil
  9. Bana deniz için üç gün yetiyor ya. Fazlasında sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ayrılalı 10 seneyi geçti ben hâlâ rüyamda lojmana geri taşındığımı görüyor ve mutlu oluyorum Aysan :)

    YanıtlaSil