Koca Bir Sene Fen ve Matematik Çalışıp Dil Puanıyla Üniversite Kazanana Metehan Derler :)

Ağustos 31, 2018


Bu çocuğun annesi olarak gurur duymayayım da ne yapayım.

Yolun açık olsun oğluşum, güzel insanlarla kesişsin, ilerlerken attığın her adımın tadını çıkartasın .

Seni seviyorum.

Benzer yazılarım

66 Yorum yap

  1. Hayırlı uğurlu olsun inşallah yolu bahtı açık olsun güzel insanlara karşılaşın güzel gülen Metehan 😊❤ sevgiler güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Özlem, amin canım. Bizden de kocaman sevgiler ❤

      Sil
  2. Yolu açık olsun Handan,kalben tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim :) Universite gunlerimi hep ozlemle andigim icin sanki ben yeniden basliyormusum gibi heyecanlandim Metehan adina. Kimbilir ne guzel gunler bekliyor onu, cok keyifli ve dolu dolu gecirecegi bir universite hayati diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ruh halindeyim Yasemen, üniversite yıllarının insan hayatında bambaşka yeri var. Teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun çok güzel bir karar... Yolu açık olsun bu ablalarına güzel güzel çeviriler yapsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğimiz kitap listesine şimdiden başlayalım Sev :D Teşekkürler :)

      Sil
  5. Boğaziçi'li oluyor, bu ne güzel bir haber :)

    Çok tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğulm gel annenin okuluna , itülü yapalım seni dedim ama dinletemedim Evde Yazar :)

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun inşallah :) tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun Inşallah.
    Rabbim başarılarını daim eylesin. Gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hayalperest, darısı başına canım :)

      Sil
  8. Tebrik ederim,başarılarının devamını dilerim :))

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim, çok sevindim :)) Boğaziçi harika bir üniversite :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Kâğıt Salıncak :) O da üniversiteye çekildi zaten :D

      Sil
  10. Hayırlı olsun. Yolu açık her şey gönlüne göre olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Gül. Amin. Bizden de sevgiler :)

      Sil
  11. Handan hanımmmmm, çooook sevindim, yürekten tebrik ederim. Şansı, tahtı, bahtı en güzelinden olsun, sağlık ve huzurla inşallah. E hadi o zaman sevinen anneler kulübü kuralım ;))

    YanıtlaSil
  12. başarılarınız daim olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Çok sebindim başarıları daim olsun
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  14. Herhalde son zamanlarda çektiğin en güzel ekran görüntüsü Handan:-)) Yolu açık olsun. UĞurlu olsun.
    Anneler Boğaziçinin havuzuna giriyor mu acaba?:-)) Ben olsam onu da merak ederdim:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bu konuyu araştırmaya başlayayım Aze :) Teşekkürler canım.

      Sil
  15. Tebrikler. Basarilar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  16. Başarıları daim olsun Handancım. Çok güzel bir haber bu. Tebrikler, tebrikler, tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Özlem, darısı başınıza :)

      Sil
  17. Tebrik ederim :) Hayat boyu başarılar dilerim! Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  18. Tebrikler canim hayati basarilarla dolsun tassin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Derya, mutlu ve huzurlu olsub çocuklarımız :)

      Sil
  19. Ay cok sevindim. Ne kadar guzel bir bolum, ne kadar guzel bir okul. Hayirli olsun. Darisi arkadan gelenlerin basina.

    YanıtlaSil
  20. holeeeeey bıp tıs bıp tıs bıp tıs şinanay şinanay :)

    YanıtlaSil
  21. Annesinin oğlu :)) Duaların kabul olsun canımıniçi.

    YanıtlaSil
  22. Tebrikler. Umarım zevkle ve severek okur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük dileğim bu Şule :) Teşekkürler :)

      Sil
  23. Masallah yolu açık olsun Harika bir okul kazanmış, seni de çok tebrik ediyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim GeCe :) Darısı peşinden gelenlerin başına :)

      Sil
  24. Tekrar tebrik ederim. Bahtı, yolu açık olsun.

    YanıtlaSil
  25. Ben de son yazına bakmaya geldim Metehan'ı yazmış mı diye. Buradaymış:)
    Süper üni, süper bölüm, süper haber. Tebrikler :)
    Hayırlı uğurlu olsun Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Zeugma, kendisini en heyecanlandıran bölümü seçti, okula zaten bayıldı, umarım keyifle okur.

      Sil
  26. Tebrikler Handan' cım. Ne büyük gurur ve mutluluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihan, gerçekten de öyle :)

      Sil
  27. Tebrik ederim Metehan'i. Başarıları katlanarak büyüsün insallah;)

    YanıtlaSil
  28. Ne kadar gurur duysan az arkadaşım ♥
    Tekrar tebrik ediyorum Metehan'ı ve kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , biz de seni öpüyoruz kocaman :)

      Sil
  29. Hayırlısı olsun, tebrik ederim. Başarıları artarak devam eder inşallah.

    YanıtlaSil