Keyif Günü

Ağustos 17, 2018

Dün yol çok uzun sürdü. Şimdiden bayram trafiği başlamış. Arada bir de zincirleme kaza yapanların kapattığı yol vardı. Akşam dokuzda ancak eve varabildik.


Tatile giderken ev derli toplu olur , biz döner dönmez her yer karışır . Dün akşam azimle öyle olmaması için uğraştım.

Deniz çantasındakileri hemen yıkadım. Ayakkabıları, terlikleri, kabloları yerlerine yerleştirdim. Zaten çok kıyafet almamıştım ve temizlerle kirlileri ayırıp yerleştirmiştim çantaya. Temizler yerine kirliler banyoya gitti.

O da ne. Evim derli toplu kaldııı.

Onun için bugüüün bir köşeye uzanıp kitap okuma günü benim için . Hava da gürlüyor, bulutlu ve karanlık. Tam keyif yapmalık :)


Hepinize günaydın. Unutmayın bugün yaşasın, hatta çok yaşasın Cuma :)

Tatile gidenlerin yolları açık olsun  . Evde duranları huzur sarmalasın . Yüreğinize bayram sevinci yerleşsin.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Hoşgeldin Handan'cığım, duana aminnn diyorum. Ben malum hayvan sevgimden bayram diyemiyorum aman işte sen anlarsın beni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Müjde :) Ben evine et girmeyenler için bayram olsun istiyorum. Ama hayvanların düzgün ve becerikli kasapların eline düşmesi dileğim. Gelgelelim kurbanına azap çektiren , etlerini de derin dondurucusuna dolduranlar hiç sevap işledim demesin.

      Sil
  2. Bende bu bayram evde olacağım için huzurla kitaplarım kahvem ve evdeki dört ayaklılarımla yatmayı planlıyorum. 900 sayfalık Don Quijote aldım sırf bayramda okumak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı hayallerdeyim Sev, toplamda 1500 sayfalık iki kitabım var, onu bitirmek istiyorum :D

      Sil
  3. Akşama yolcudur Abbas bağlasan durmaz turizmin en değerli yolcusu oliciiiim :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz açık olsun Kadriye, keyifle gidin keyifle gelin :)

      Sil
  4. Günaydın Handan amiiin. Tatil dönüşleri işler bitmez aslında çabuk toparlamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çabuk bitti, çok mutluyum Kadriye :)

      Sil
  5. fiyord turu fotosu süfeeer ve şarkısı daaa :)

    YanıtlaSil
  6. Bu evleri biz mi dağıtıyoruz şimdi zamanında davranmayarak... İhaleyi bize bırakmayaydın iyiydi :P :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne biz dağıtacağız Şebo, topla topla daral geliyor bırak dağınık kalsın diyoruzdur en fazla :D

      Sil
  7. Keyfin daim olsun Handan'cım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hepimizin öyle olsun :)

      Sil