İçinden Dalga Geçen Fotoğraflar :)

Ağustos 18, 2018

Sabah sakin ve yüzmeye elverişli olan sahil akşamları dalga havuzuna dönüyordu. Eh dalga havuzunda kim eğlenmez ki :)

Bu sıcaklarda bunalanlara gelsin bu fotoğraflar. Eh içlerine sakladığım şarkılar da sizin olsun :)






Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ohh içimiz açıldı bu bol mavili fotoğraflarla...
    En eğlencelisini seçtim ve Bobby Darin dinliyorum şu an ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bir ferahlık verdi baktıkça Sibel, çok sıcak var bugün.

      Sil
  2. Vallaha içim açıldı bu sıcakta hem de bayram da da evde olacakken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayramfa evdegillerdenim Sev, buradan serinleriz artık :)

      Sil
  3. Ben seni seçtim bebeğüm :P
    Bobby Darin - Beyond the sea

    İYi bayramlar canımcım şimdiden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha öptüm seni bebeğim. Sana da iyi bayramlar :)

      Sil
  4. Çoçuk yaştaydım böyle dalgalı deniz Ören'de ailecek tatilde görmüştüm, bir daha da ömür boyu görmedim:(
    Hakikaten dalgalarla yüzmenin keyfi anlatılmaz yaşanır, iyi ki çocukken de olsa yaşamışım:)
    Fotoğraflar harika, ay ne iyi etmişsiniz Handan'cığım, ben gitmiş kadar sevindim:)
    Şarkılara ha yaşasın....
    Yorumumu yazayım sonra tek tek hepsine tıklaycağım:)
    İyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalgalı denizin eğlencesi başka oluyor Müjde :)

      Sil
  5. Denize bayılırım özlemekten deliyim şu fotoğraflar da bu sevgimi depreşirdi.
    Başlık resmi de değişmiş Handaaaan begendim💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz özlenmez mi Sevgi, ben de şimdiden özledim :)

      Dikkatli hatun, evet baktım bahar başlığı kalmış yaza çevirdim onu :)

      Sil
  6. Hepsine tek tek tıkladım, Kirk Douglas'ın o filmini izlemiştim, canım yaaa 100 yaşını geçti sanıyorum yaşayan efsane, çok severim. Ama ikinciyi ençok sevdim, La Mer diye bildiğim Fransızca şarkının İngilizce versiyonu. Çok güzel şarkı...
    Eline sağlık Handan'cığım...çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirk Douglas'ın film müziğini sırf filme bayıldığım için koydum Müjde :) Diğer şarkı zaten çok güzel :)

      Sil
  7. Su olsun da ne olursa olsun 😹

    YanıtlaSil