Günbatımına Güzelleme

Ağustos 14, 2018







İstediğinize tıklayıp şarkınızı alabilirsiniz :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Sonuncu. :)))
    Bilmediğim bir şarkı ama.

    YanıtlaSil
  2. Bende aldım gitti 😊😘bu arada şahane kareler 😘sevg sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , benden de sevgiler Özlem :)

      Sil
  3. Çok tuhaf çok tuhaf bir şey oldu şu an sana yorum yazarken Handan'cığım, içimden Elvis'in Are You Lonesome Tonight'ı çalmaya başladı..o çıksa keşke dedim. Çok tuhaf oldum şu an...sırayla tıklarken 3. şarkıda o çıkmaz mı!!!
    Çok teşekkürler, fotoğraflar harika, bir gün sen fotoğraf sergisi açmalısın....şimdiden güzelce ayır, manzaralar, şu ülke, bu ülke, ne iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflara bakarken aynı şarkı gelmiş aklımıza demek Müjde, büyülü bir şey olmuş :)

      Bu fotoğrafları Can çekti tabi, ben poz verdim sadece, güzel çekmiş , değil mi ?

      Fotoğraflarımı düzenlerken hemen hepsini silmeye başladım , ama içlerinden saklanmaya değerleri ayırıp burada bir sergi yapmayı düşünüyorum. Kim bilir bir gün diğeri de olur :)

      Sil
  4. Queen - I Want To Break Free. Sevdiğim bir şarkıydı. Fotolar müthiş. Teşeküler. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim o şarkıyı Yıldız :)

      Sil
  5. Bayıldım bu fotolara Handan ♥
    Çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poz vermesini bilmeyen Handan'ın elini kolunu nereye koyacağını bilmediği fotoğraflar Şebo. Neyse blüzün kolu güzelmiş :)

      Sil
  6. Fotoğraflardaki renkler,aşık olunası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç üzerinde oynanmadı, filtresiz Yurdagül, günbatımının kendi muhteşemliği :)

      Sil
  7. Are You Lonesome Tonight? ay nasıl güzel geldi şarkı bir an alayamadım dedim fotoğrafa göre şarkı mı hayal edicez ama iyi ki tıklamışım hayal gücü bu şarkıya eremezmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayı çözmüşsün Uzmanamatör :) Şarkıyı beğendiğine sevindim.

      Sil
  8. Ne tatlı fotoğraflar bunlar!
    Veeeee çok sevdiğim "Enjoy The Silence"ımı kaptımm ;P

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller... Elvis'i özlemişim :-)

    YanıtlaSil
  10. Baya bir güzelleme olmuş olmasına da gün batımına ilham vermişsin:)
    Yoga mı, meditasyon mu derken baktım ki Handanca:)

    YanıtlaSil