Öyle İşte

Temmuz 08, 2018

Beş tane ayakkabım olmasını istemem, bir tane olsun, rahat olsun ve ben onunla beş ayakkabılık yol gezip tozayım isterim.

On beş çantam olsun istemem. Bir tane olsun, kullanışlı olsun ve ben onu takıp sırtıma yepyeni yerlere gideyim isterim.

Lüks bir restoranda yengeç yemek de belki denenebilir  bir kere. Yine de simit peynir ve domatesle çayım varsa, bir ağaç altında dünyalar  benim olur.

Evet konsere gitmek için altın bileziğimi sattığım doğrudur :D Bence en değerli bileziğim odur, bana dünyaları verdi.

Her gün geçtiğim yolları, her gün yeniden izlerim. Ağaçlara dokunup deniz havasını içime çekmeyi severim .

Arada çok karışınca durup derin nefes alırım.

Dünyadaki en güzel şeylerin parasız olduğuna inanırım.

Taşların arasından çıkmış papatya , cıvıldayan serçe, örümcek ağının üzerindeki yağmur damlaları.

Koskocaman kahkaha atarım bol bol, ve bir o kadar da sık ağlarım .

Bir varım, bir yok olacağım.

Dünya üzerinde küçücük bir yer kaplarım. Tüm dileğim varlığımın birilerine dokunup onları gülümsetmesi.

Daha fazla ne isteyebilirim ki hayattan.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Great post , I'm following you , please follow me too

    makeyourfashionchoice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. yaşamı ne güzel özetlemişsin. sonuna kadar katılıyorum yazdıklarına. bayıldım
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir yazı Handan... Ben de maddelere bağlı hayatı sevmeyenlerdenim, hatta bu tür bağlantıların tedavi edilmesi gereken bir hastalık olduğunu düşünüyorum. Ayakkabı ve çantalara ayrılmış oda, asla kimselere ödünç veremem denilen kitaplar hepsi madde bağımlılığı ve illa ki tedavi edilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla şeyler beni sıkıyor Sev. Tabağım yeteri kadardır, çarşafım iki üç tanedir. Eskiyip yırtıldıkça alırım. Kıyafet biraz çok o da 40 bedenle 44 arası dönüp durduğumdan, hahaha :D Yine de uzun süre giymediysem veririm hemen. Kitaplarımın bir daha okurum dediklerimi saklarım sadece, çok unutkan olduğumdan tekrar okuyorum , diğerlerini hemen dağıtırım.Ah bir de erkeklerimin eşyalarını azaltaydım :)

      Sil
  4. Hayatın küçük bir özeti diyebiliriz. Bazen maddenin dünyasında kaybederiz yaşamın anlamını. Oysa yaşam karışık değildir, sadece yanıbaşımızdaki değerleri göremeyiz. Oysa ki bir nefestir tüm ihtiyacımız olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir nefestir bütün ihtiyacımız olan Mehmet.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Güzeliz ya Evde Yazar, burada olan herkes çok güzel :)

      Sil
  6. Kesinlikle katılıyorum Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın tadını doya doya çıkartalım Mehtap :)

      Sil
  7. Ne güzel anlatmışsın Handan. Aynen her kelimene katılıyorum. Ben mi yazmışım yoksa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, ben de bazen seni okurken öyle düşünüyorum Kadriye :) Ruh çekiyor işte :)

      Sil
  8. Yine harikasın Handa. Çok sevdim bu yazını :))

    YanıtlaSil
  9. Harikasın Handan abla. Blogunu takip ettiğim süre boyunca tanıdığım seni çok güzel anlatmışsın. Senin sayende dışarı çıktığımda etrafımda daha önce fark etmediğim güzellikleri görüyorum. Hatta bir yazında dediğin gibi fark edip gülümsemeyi kendime motto edindim. İyi ki varsın güzel kalpli insan. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrarcığım ne mutlu ettin beni, bütün güzelliklere hep açık olsun yüreklerimiz. Sen de iyi ki varsın canım.

      Sil
  10. ne sıcak ne tatlı bir paylaşımdı bu böyle. hele ki son cümle. her daim gülümsetenlerden olmak dileğimle :)

    YanıtlaSil
  11. Her kelimesine katılıyorum. Aynı düşüncede olmamıza sevindim :-)

    YanıtlaSil