Sabahın Mucizesi

Haziran 24, 2018


Bu siklameni arkadaşlarım doğumgünümde almışlardı. Ekim ayından beri çılgınca açtı , yaz gelince bütün yaprakları kurudu.

Siklamenler sıcağı sevmezler. Yazın kururlar. Saksısını ayrı bir yere koyarım havalar soğumaya başlayınca yeniden yeşillenmeye başlarlar.

Bu sene henüz yaprakları koparıp saksıyı kaldırmaya fırsatım olmamıştı.

Sabah bir baktım kuru yaprakların arasında yenileri var. Kurularını koparttım bir de ne göreyim çiçeğe de durmuş.

Dünden beri yüreğimde bir ağırlık vardı, bu minik mucize su serpti sanki içime.

Allahım bir mucize de bugün olsun.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ah, aynen. Artık daha huzurlu, barışçıl bir dünya kurabilelim..

    YanıtlaSil
  2. Bizim içimizdeki umut gibi yeşermiş o da.Ne güzel. 🌺

    YanıtlaSil
  3. Ah, inşallah ama kaç saattir gerim gerim geriyorlar.
    Ağzına sağlık Handan. Amin!
    Yarın sabah bomba gibi bir mucizeye uyanmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. Ben yasatamiyorum bir türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk severler aslında, kar altında bile açar.

      Sil