Maudie

Haziran 19, 2018

Harika bir film izledim bu akşam, sımsıcak.  Üstelik de gerçek hayat hikâyesiymiş.


Görüntülerinin ve müziklerinin güzelliği yanı sıra Sally Hawkins ile Ethan Hawke'ın oyunculukları başladığınız anda sonuna kadar yüzünüzde bir gülümseyişle (ve biraz da hüzünle) izlettiriyor.


Bu da gerçek Maud Lewis. Kanada'lı ressam.


Eşiyle birlikte bu küçücük evde (hemen hemen 4x4 m) yaşamışlar.


Doğuştan hasta olup hareket kabiliyeti kısıtlı olsa da resim yapmayı çok seviyormuş. Bu resimlerle kıt kanaat geçinmişler. Evlerinin de içi dışı böyleymiş. Elime fırça alıp evimi Boyamak geldi içimden filmi izlerken.


Ama ben tüm hikâyeyi anlatmayacağım, bence kaçırmayın , izleyin :)

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Ethan Hawke'ı çok severim, unutmazsam izleyeyim ben bu filmi. Teşekkürler Handan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rolünün hakkını sonuna kadar vermiş Sezer, Sally Hawkins de öyle, bakalım sen de sevecek misin.

      Sil
  2. Gerçek hayat hikayelerini çok seviyorum ben de. Güzel bir filme benziyor gerççekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel film Umman, kadına hayran olmamak elde değil, 12 metrekare yerde her türlü zorluğun ortasında kendine rengârenk bir dünya yapmış .

      Sil
  3. Ben de çok ama çok beğenmiştim, hep tavsiye ediyorum... Yorumlarınıza katılıyorum, insan fırçalarla yaşamak istiyor, izleyince.. selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzeldi, değil mi Ecehan :)

      Hoş geldin bloğuma :)

      Sil
  4. İzlerken gerçek bir hayat hikayesi anlattığını bilmiyordum. Sonunda çok etkilendim ve Maudie'yi araştırdım. Tabii hayran oldum insan sevgisine, yaşama bağlılığına, dirayetine...
    Mutlaka izlenmeli dediğim filmlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı senin gibi film sonrası Maudie 'yi araştırdım Sibel :)

      Sil
  5. Bunu izleyeceğim bir ara. Teşekkürler tanıtım için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim filmleri hemen paylaşmak istiyorum Ebemkuşağı , film bitti yazıyı yazdım :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Nedense pek duymamışım filmi Özlem, kaçırmamak gerek oysa :)

      Sil
  7. Sımsıcak hikayelere ihtiyacımız var:)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Kadının yıkılmamasına, renklere gömülüp hayatın karalarını arka plana atmasına bayıldım Berlin .

      Sil
  9. Aklıma yazdım. Çok teşekkür ederiz.😄

    YanıtlaSil
  10. Bu filmi ben de çok merak ediyorum handan. Yalnız bir günümde tadına vara vara izlemek için bekletiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe aynı kafa, ben de gece herkes yattıktan sonra izledim :)

      Sil
  11. Bakayim bulursam izleyeyim ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dsmartta bulup izlediğime göre rahatça bulabilirsin diye düşünüyorum Derya :)

      Sil
  12. hıhı iyiydi, izlemediysen temple grandin'i de izlesen yaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Bu filmi Sibelynka'nın sayfasında görmüştüm. Sen de yazdığına göre izlemeliyim. Zaten gerçek hayat öykülerini çok severim.

    YanıtlaSil