Bilgisayarı Kapmak Aklıma Gelince Ne Zamandır Yüklemeyi Düşündüğüm Videoyu Yükledim (Ne Biçim Bir Cümle Oldu Buuu:)

Nisan 19, 2018


Eylül ayında Çayın Tadı Sergisi'ne gittiğimde bu ilginç çay evinin fotoğraflarını göstermiştim. Çektiğim videoyu telefona aktaramadığımdan onu yükleyememiştim.


Paslı metal levhalara delik açıp birleştirmek suretiyle yapılan bir gecekondumsu yerin içi ancak bu kadar büyüleyici olabilirdi. 

 Dışarından baktığımızda derme çatma

Kapıyı araladığımızda içeride sanki evren var.


Orada saatlerce durabilirdim.



Dışarısı çok sessiz olmasına rağmen içeride levhaların rüzgârla çıkarttığı ses vardı. Sanki uzaydaydım.



Biliyor musunuz resimden, heykelden falan hiç anlamam, bu seneye kadar modern sanat karman çorman bir şey gibi geliyordu. Ki açıklama yazıları olmadığında benim için hâlâ muamma içerikleri. Ama kimilerinin güzellikleri, kimilerinin çok basit şekilde kocaman şeyler anlatılmasının mükemmelliği ile insanı düşündürmesini çok sevdim.

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Gerçekten çok etkileyici.
    Basit güzeldir konseptinde.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten etkileyici, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim şeyleri paylaşmayı seviyorum Evde Yazar :)

      Sil
  3. Ne kadar büyüleyici. Biz de kendimiz yapabilir miyiz acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılabilir gibi gözüküyor Özlem, neden olmasın?

      Sil
  4. İnsanı düşündüren....

    Resim ve heykelden anlamak çoğu zaman bu kadar basit aslında.
    kendine haksızlık etme.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok ilginç, sanki biraz ürkütücü geldi bana Handan. Hissetirdikleri şeylerle seviyoruz ya da sevmiyoruz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesler ürkütücü gibi gelebilir ama içeride olmak çok güzeldi Kadriye.

      Sil
  6. Hatırladım bak şimdi video yükleyeceğini...

    Modern sanattan ben de çok anlamam ama bazı çalışmaları seyretmesi çok zevkli ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları gerçekten çok etkileyici oluyor Şebo.

      Sil
  7. Gerçekten de içerisi ne kadar muhteşem:)

    YanıtlaSil
  8. Bir şeyleri delerek ışıklar oluşturmayı severim ama ses mevzusu efsane olmuş. Modern sanatı anlamak üzerine basit kitaplar var aslında. Ben almayı düşünüyorum, belki biraz bir şeyleri anlamaya başlarım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben altyazılarını okuyarak idare edeceğim sanırım BT :)

      Sil
  9. Şimdi o yapının içinde olmak vardı...

    YanıtlaSil
  10. Çay evi mi? Sanki uzaydan bir yermiş gibi görünüyor. Çok etkileyici.

    YanıtlaSil