23 Nisan Etkinlikleri

Nisan 20, 2018

Eskiden uzun uzun etkinlikleri araştırırdım, bizimkiler artık büyüdüğünden artık kendimize göre birşeyler bulmakta zorlanıyoruz. Ama bakarken gözüme çarpanları sizlerle paylaşayım dedim.

Kadıköy Belediyesi'nin Özgürlük Parkı'nda harika etkinlikleri var. Eski sokak oyunlarımızı bile koymuşlar, hatta unuttuklarımızı hatırlatın bile diyorlar :)

Şuradan pdf dosyası indiriliyor, muhakkak inceleyin diyorum.


Sonra bisikletli bir etkinlik var.


Bisiklete binebilseydim çok isterdim katılmak.

Beşiktaş Belediyesi'nin de Bebek Parkı,  Sporcular Parkı ve Demokrasi Meydanı'nda etkinlikleri var. (Şurada)

Ayrıca ayın 18'inde başlayıp bir ay sürecek bir bienal de varmış.

İstanbul Çocuk ve Sanat Bienali; MKM Beşiktaş Çağdaş Akatlar, Şişhane Metro İstasyonu, Şehir Hatları vapurları ve Ortaköy Meydanı‘nda kurulan sahnede gerçekleşecek. Bienal, İstanbul‘un yanı sıra Gaziantep, Erzincan, Hatay ve Urfa başta olmak üzere Anadolu‘dan okulların ve dünyanın 10 ülkesinden çocuk ve sanatçıların katılımıyla yapılıyor. Bienal‘de 4–18 yaş aralığındaki çocuk ve gençlerin ürettiği yaratıcı sanatsal projeler kamusal mekanlarda izleyiciyle buluşuyor. Birçok sivil toplum örgütünün de destek vereceği Bienal’in ana konsepti, ‘’ Şimdi ve Burada’’ 19 Mayıs Çarşamba günü başlayacak olan Bienal 23 Mayıs’a kadar devam edecek

Büyükçekmece Belediyesi de sekiz köy okulundan öğrenciler ağırlayacakmış, ne güzel. Onun programı da şurada.

Şehir Tiyatroları'nın çocuk şenliği de 23 Nisan'da başlıyormuş. Şuradan bakabilirsiniz.

İzmir'de çok gitmişizdir şenliklere, bu seneki programı da buraya koyalım.

Şimdilik gördüklerim bu kadar.

Bütün bu etkinliklere katılırken çocuklarımıza sadece şenlik demeyip bayramımızı kutladığımızı söylemeyi unutmayalım, olur mu?  Büyük bir bayram. Keşke herkes bunun bilincinde olsaydı.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. En güzel bayramlardan biri bu aslında. Etkinliklerin olması ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de güzel Ebemkuşağı, sadece bayram demeyip sadece şenlik diyenlere kızıyorum.

      Sil
  2. 23 Nisan benim de sevdiğim bayramlardan biridir :))

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bir heyecanla sabah olmasını beklerdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl Gezgin Kova, şimdi cuma gününden kutladılar herkes tatile gitme derdinde. Çok üzülüyorum bunları gördükçe.

      Sil
  4. Ya biz çocukken hiç böyle şeyler yoktu şimdi ne güzel bir çok şey var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sev , biz küçükken kocaman stadyumlarda kocaman kutlamalar olurdu, başka birşeye ihtiyacımız olmazdı ki.

      Sil
  5. Çok faydalı bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel.

    Hep yıllarca,bayramların protokola yapılmasından duyduğum sıkıntıyı anlatmam.
    Hele Çocuk Bayramı,anlatılmakdan öte yaşayarak anlamalı çocuklar...
    Bu sefer de yazdığın gibi,acaba anlatmayı-içselleştiremez doğru dürüst kavrayamazsa çocuk bu daha da kötü.
    Bir şeyi de doğru dürüst yapsak millet olarak ne olur sanki hep yüzeysel ve gösteriş olarak mı kalacak.
    Bak yine kızdım....Handanım.
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil