Sevdiğiniz Bir Fotoğrafa Tıklayıp Şarkınızı Alınız :)

Mart 08, 2018













Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Mor ortancaya bayıldım, tıklayınca Ajda çıktı:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Hiiii derken kavuşursak eğer... Tırınım tırınım...
    Ne güzel fotolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanarız Alimallah :)

      Teşekkürler De Kubad :)

      Sil
  3. "Dans etmeye ihtiyacım var"mış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajı almışsındır artık Yıldız, akşam kurtları dökmen lâzım :)

      Sil
  4. Açtım, İddia reklamı çıktı:))) Sonrasında şarkı Alimallah:) Severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha iddia oynamanla ilgili bir işaret mi bu acaba Sezer :)

      Ben de severim o şarkıyı :)

      Sil
  5. Sevipte susuyorsan ayıp diyor Özlem Tekin...
    Naapsam ki 🤣🤣

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum bu fotoğraflı şarkılara :). Ayrıca çok da yaratıcı. Fal baktım ben de, iki sevdiğim fotoğrafa tıkladım ve şansıma sevdiğim şarkılar çıktı, Ajda ve Candan'dan :).

    Beğendiğin fotoğraflarla beğeneceğin şarkılar çıkacak mı diye küçük bir heyecan, merak yaşamak da çok güzel :). Teşekkürler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Öneri Makinesi :) Ben de hazırlamayı seviyorum, sevdiğim fotoğraflar ve şarkılar arasında dolaşırken terapi gibi oluyor :)

      Sil
  7. Vayyyyy sertab erener-rüya

    Gecikmeli aldım şarkımı ama aldım ;)

    YanıtlaSil
  8. Aa çok güzel olmuş.😊 Ajda Pekkan haykıracak nefesim şarkısı çıktı. Çok severim. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  9. Dağları deldim tekbaşıma:))
    Resimler o kadar güzel ki, zorlandım seçince. Ama güzel oldu. Mesajı aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj yerine ulaştıysa tamamdır Umman :)

      Sil
  10. Mor ortanca çiçeğini çok sevdiğim için ona tıkladım. Haykıracak Nefesim çıktı. Son zamanlarda sürekli bu şarkıyı dinliyordum. Güzel tesadüf oldu.

    Ben bu halini daha çok seviyorum ama: https://www.youtube.com/watch?v=G81e4utp3Mo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin linkteki benim de daha sevdiğim, bulsam onu koyardım bak Şule :)

      Sil
  11. merhaba

    bende kahve fotosu aradım olmayınca çaya tıkladım :)

    YanıtlaSil