Bizim Handan'ın Film Sonu Tahmini Canavarı Halleri :)

Mart 18, 2018

İşkembem fransızca derslerinde oldukça gelişmişti. Fransızca bilenler bilir çılgın bir ezber gerekir ve benim ezberim de malum. Dolayısıyla işkembemden atıyordum cevapları , tutuyordu :D Biraz kulak dolgunluğu biraz bilinçaltı falan diyelim hadi.

Filmlerde neremden atıyorun bilmiyorum . Mantıklı bir açıklamam yok.

Geçenlerde Gizli Güzellik filmini izlerken bir anda bence şöyle olabilir diye Can'a bir fikrimi söyledim. Meğer sürpriz sonlarından birisi oymuş filmin. Hahaha.

Dün akşam da Doğu Ekspresi'nde Cinayet filmini izliyoruz.  Adam öldü daha cesede bakmadan ben kimin öldürdüğünü tahmin ettim. Film bittiğinde Can beni dövecekti ,senin yüzünden bütün esrarı gitti filmin, olmadı başlangıç jeneriğinde tahmin etseydin diye :D

Hahha, neyse baba oğul,  benim seneler önce kitabını okuyup unuttuğum konusunda hemfikir oldular sonunda :)

Ama ben bir ara çok dedektiflik dizi izliyordum kardişim, hem Komiser Colombo'ya varıyor geçmişim :D

Hehehe. Sanırım yakında bana yorum yaptırmayacaklar film izlerken :D

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Haha dedektiflik dizisi ve filmi izleyenler hep böyle oluyor ya🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Sev, bilinçli olmasa bile artık etrafa serpiştirilmiş noktaları görmeye başlıyor gözler :)

      Sil
  2. Bence çok film izlemekten oluyor.Bir süre sonra senaryonun nereye ilerleyebileceğini az çok tahmin edebiliyorsun.
    Ama özellikle sinemada yanında oturmak istemem :PPPP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film izledikçe sahneye bütünüyle bakıp görmeye başlıyoruz Sibel, ama benimkisi tam işkembeydi, daha ortada hiçbir şey yoktu:)

      Merak etme film izlerken konuşmam ben hiç , kâğıda yazıp veririm eline :D

      Sil
  3. :))))Bol kitap okuyan, bol film izleyenler doğru tahmin ediyorlar. Ben de senaryo yazdığım için tahmin ediyorum ve aynen öyle oluyor. Özellikle yerli dizilerde. :))))Zira çok klişeler, fazla yaratıcılıkları yok, DNA hileleri, hamile kalma numaraları, ay hepsi baydı ama illa ki yapıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok izledikçe kıyıda köşede kalan şeylere de dikkat veriliyor sanırım Müjde. Holivud filmleri de rahat tahmin ediliyor :)

      Sil
  4. Söylemesi ayıp film sonlarını tutturmada ben de hiç fena sayılmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kızıyorlar mı Yıldız:)

      Sil
    2. Eşimin bazen filmi sonunu merak ettiğinde dayanamayıp benim tahminime başvurduğu ve bana sinir olduğu oluyor olmaz mı:))

      Sil
  5. Çok sinir olunacak bir durum ancak benimde tahminlerim tutar,hatta bazen bu ne basit ip ucları yahu ben mi çok zekiyim yoksa diye havayada girerim,ki evdekiler tenbihlerle otururlar ya da tek başıma izlemekle tehdit ederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama canım tahmin ettiğimiz şeyi de söylemeyeceksek ne eğlencesi kalıyor bu işin, di mi Merih :)

      Sil
  6. Ben de tahmin ederim o zaman da filmin tadi kaciyor merak etmek istiyorum sonunu 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, kendi kendine kızanı da görmemiştim Derya 🤣🤣🤣

      Sil
  7. Yorum yaptirmamalarini birak, seni yanlarina almayacaklar film izlerken:))
    Hic eglenceli degilsin!!! :))))

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Handan19 Mart 2018 22:06
      Geçenlerde seyredeyim dedim, hahaha, çok acı verici deneyim oldu Zülâl. Şimdi izmaritten bir gün önce ne yediğini bulabilecekken Colombo üstündeki ruj izinden kadın olduğu anlayabiliyordu ve ben DNA testi yaptırılsaydı bari diye söylenirken buldum kendimi :D

      Sil