Serı Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

Ocak 20, 2018


Sevgili Şule 'nin başlattığı bu etkinliğe katılmasam olmazdı.

Metehan' la bu seneki kitap fuarında ne bulsak almışız. Bir de eskilerden okumadıklarım birleşince uzun bir liste oldu.


1- Elric
2- Barut Büyücüsü
3- Kuzgunun Gölgesi


4- Paradokya

5- Kara Kule
6- Beş'in Gücü


7- Tamuli


 8- Doğruluk Kılıcı Serisi


9- Fırtınaışığı Arşivi
10- Sissoylu


11- Efsane
12 - Centilmen Piç

Şimdilik elimdekiler bu kadar.Toplamda 34 tane saydım. Sanırım bir iki tane daha var ama onları şu anda bulamadım.

Bakalım sene sonuna kadar kaç tanesini okuyacağım :)

Sonradan Ekleme : Korkak ve Canavar'ın devamını bulursam almayı düşünüyorum.

Demişim. Şimdi dönüp bakıyorum,  kaç kitap okumuşum.

1 . Elric / Ruh Hırsızı
2. Elric /Tanelorn'u Kurtarmak Michael Moorcock
3. Doğruluk Kılıcı Serisi / Büyücünün İlk Kuralı 1. Kısım
4. Doğruluk Kılıcı Serisi / Büyücünün İlk Kuralı 2. Kısım
5. Doğruluk Kılıcı Serisi / Gözyaşı Taşı Kısım 1
6. Doğruluk Kılıcı Serisi / Gözyaşı Taşı Kısım 2
7. Kuzgunun Gölgesi / Kan Şarkısı
8. Kuzgunun Gölgesi / Kule Efendisi
9. Kuzgunun Gölgesi / Ateş Kraliçesi
10. Cherub / Çok Gizli Görev
11. Labirent /Ölüm Emri
12. Labirent / Virüs Kodu
13.Beşin Güçü / Kuzgun Geçidi
14. Bir Ay Günlüğü Kitabı / Cinder
15. Kusurlu / Kusurlu

Okuma şenliğine uydurup da bu kadar okuyabilmişim. Eskiden olsa hep seri kitap okuduğumdan daha çok olurdu bu sayı :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Hadi bakalım keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Kitapların fotoğraflarını incelemek hoşuma gitti. :) Laptopu çevirerek baktım. Aksiyon oldu gece gece :))
    Cem Gülbent kitaplarının yorumlarını kaçırmam umarım.
    Keyifli okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphaneden hızlıca çekince kitapların yazıları dik kaldı tabi Zülâl :) O kitapları çocuklar sevmişlerdi, ben okumamışım nasıl olduysa, bakalım beğenecek miyim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Seri kitapları seri okuyan Handan yine çok seri! Eve döneli iki dakika oldu maşallah ne evi boşladı ne yazılarını! Enerjinden eksiltmeden bana da yolla... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, aynı zamanda evde iki ateşli hasta da var BT :) Evden çıkmadım, yemek yapmadım, iki film izledim, kitabıma başladım, oğlana soğuk kompres yaptım (bayılır ateşlendiğinde onunla ilgilenmeme) çamaşır asıp topladım. Bugün ütü günüüüü :) Yakala sana da göndereyim diyeceğim ama bütün gün koltuktaydım hemen hemen :D

      Sil
    2. Hastalık yeterince enerji sömürüyor ve iki erkek hasta. Oturup tatlı filmler izlemelik günmüş zaten. Ayy kolay gelsin. Geçmiş olsun! :(

      Sil
    3. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bir sürü yeni kitaplaar :) Uzak kalmışım ben biraz yahu, yeni kitap etkinlikleri başlamış bile. Paradokya serisi yorumlarını çok merak ediyorum, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlik bir sene sürecek Alice, başlayabilirsin sen de :) Paradokya serisini oğlanlar sevmişlerdi bakalım ben de sevecek miyim :) Teşekkürler.

      Sil
  5. Allah'ım ne çok seri, ne çok kitap ve ben hiçbirini okumamışım :-( Centilmen Piç ve Sissoylu serisini ben de okumak istiyorum. Hiç King okumadım. Kara Kule serisini merak ediyorum ama hem uzunluğu hem de kitapların kalınlığı gözümü korkutuyor. Belki bir gün cesaret ederim okumaya.

    Katıldığın için teşekkürler Handan. Etkinlik seninle daha güzel geçecek :-)

    Hepimize bol okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben de şimdi senin instagram hesabını görmüş, oraya yorum yazıyordum Şule :)

      Bu kadar kitap Metehan sayesinde var, ben bu kadar almazdım kendim gitsem, o benden iyi takip ediyor serileri. Bakalım sevecek miyiz :)

      Bol okumalar canım :)

      Sil
  6. Bakalım kim daha fazla okuyacak :) Kitapları da not aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil